دروازه بان آرژانتین ، شیفته کاپیتان ؛ “من برای مسی خواهم مرد”



به گزارش ایرنا ، “امیلیانو مارتینز” برنده دستکش طلا در کوپا آمریکا بارها در مورد کاپیتان تیم ملی خود بارها و بارها از عمق شادی و خوشحالی فدراسیون فوتبال آرژانتین از لمس جام جهانی صحبت کرده است جادوگر آرژانتینی صحبت می کند.

مارتینز درباره تأثیر بی نظیر و مثبت مسی در بازی اش گفت: “شما می گویید او بازیکنان را خوشحال می کند ، اما این مسئله برای من که دروازه بان هم هستم صدق می کند.” آرزوی من این است که در همه مسابقات لیگ با او باشم ، زیرا در این صورت من دروازه بان بسیار بهتری خواهم شد.

مارتینز سپس در مورد شش بار برنده توپ طلا اظهار نظری عمیق کرد و ارزش مسی را برای خودش توصیف کرد: دوست دارم جانم را برای او بگذارم و بمیرم.

وی در توصیف تأثیر استعلایی مسی در عملکرد کلی وی درب منزل ، مسی را با شخصیت نمادین انیمیشنی به نام “Dragon Ball Zed” مقایسه کرد و گفت: “من با استون ویلا بهتر بودم ، اما با تیم ملی 10 تا 15 درصد بهتر. خوب “من بودم. آیا می دانید وقتی کودک تماشا می کند اژدها بال خود را به هم می زند چه حسی دارد؟ نام من Vegeta است (نام یک شخصیت در این انیمه) و وقتی با مسی بازی می کنم یک “Supersayan” (شخصیت دیگر این انیمه) می شوم.

مارتینز درباره نقش مسی به عنوان کاپیتان و روحی که او در ضربات پنالتی از لئو گرفت ، گفت: “لئو مرا در آغوش گرفت و گفت:” تو توپ را می گیری “. شما یک کارت آس دارید که در هر بازی شما را نجات می دهد و هیچ تلاشی برای آرژانتین نمی کند. حداقل کاری که می توانستم انجام دهم این بود که سعی کردم به او کمک کنم تا به فینال برسد. هدف من از ابتدا این بود.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

در طول مسابقه ، دروازه بان سابق آرسنال سه پنالتی متوالی و چهار کلین شیت را دفع کرد. عملکرد باورنکردنی او در طول مسابقات برای رسیدن آرژانتین به فینال مهم بود.

مارتینز همچنین سخنان مسی را قبل از بازی آرژانتین برابر اروگوئه فاش کرد و افزود: “در این بازی ، مسی به من گفت” در درگیری به ما کمک کن ، زیرا آنها از این نظر شجاع هستند “. وقتی او پنالتی خود را تبدیل کرد ، می توانست به وسط زمین برود ، اما او به طرف من آمد و گفت: “شما یک پنالتی می گیرید.”

دیدگاهتان را بنویسید