درهشان: پرسپولیس به طور حرفه ای مقابل آلومینیوم بازی می کند / وقت زیادی برای فکر کردن در مورد مشکلات وجود دارد – اخبار فوتبال ایران – تشنیم


حمید درهشان در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیم وی در مورد پیروزی 2-0 پرسپولیس مقابل آلومینیج گفت: “سرخپوشان در نیمه اول بازی را با بازی تهاجمی خود به پایان رساندند و با به ثمر رساندن 2 گل تا حدودی راحت شدند و در دومین بازی می توانند به بازی بیشتر ادامه دهند. با آرامش “بیا دیگه.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه دوم به صورت منطقی بازی کرد و با دادن توپ به آلومینیوم سعی در حفظ نتیجه داشت. در نیمه دوم به دلیل نوع بازی سرخپوشان ، فاصله مهاجمان و دفاع پرسپولیس بیشتر شد. همانطور که گفتم با توجه به به ثمر رساندن 2 گل در نیمه اول ، پرسپولیس ریسکی نکرد و در 45 دقیقه دوم با آرامش و حرفه ای بالا 3 امتیاز ارزشمند کسب کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد رقابت برای قهرمانی با سپاهان در بالای جدول تصریح کرد: 3 مسابقه دیگر تا پایان فصل باقی مانده و سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس است. هنوز هیچ چیز تمام نشده است و بازیکنان پرسپولیس باید تا آخرین لحظه ، آخرین بازی تلاش کنند تا پنجمین قهرمانی خود را تأمین کنند.

درهشان در مورد دربی حذفی که روز پنجشنبه این هفته برگزار می شود ، گفت: دربی همیشه شرایط خود را دارد و هر دو تیم با پیروزی وارد مسابقه می شوند و از نظر روحی خوب هستند. پرسپولیس اولین شانس قهرمانی در لیگ است و می تواند با شکست استقلال در دربی گام بلندی برای فتح جام بردارد. به نظر من ، اگر پرسپولیس در دربی جام حذفی پیروز شود ، این اولین شانس آنها برای قهرمانی در جام حذفی است ، زیرا سفیدپوشان با روحیه ای مضاعف به نیمه نهایی می رسند و حریف سنتی را حذف می کنند و برای FA بعدی کار آسانی دارند مسابقات جام

بیشتر بخوانید  بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری بلند مدت در ایران کجاست؟+ فیلم

وی در مورد مشکلات مالی و بدهی های پرسپولیس به کالدرون گفت: من پیشنهادی برای بازیکنان و کادر فنی تیم دارم که این است که اعضای تیم نباید یک دقیقه تا پایان مسابقات روی مسائل غیر فنی کار کنند. و روی مسابقات دیگر تمرکز کنید. “لیگ و جام را شامل شود. 3 بازی برای قهرمانی در لیگ باقی مانده است و جام حذفی در یک مرحله حساس قرار دارد ، زمان زیادی برای فکر کردن در مورد مشکلات وجود دارد و سرخپوشان باید نشان دهند که آنها یک تیم حرفه ای هستند و در این شرایط بحرانی آنها فقط به مسابقات آینده فکر می کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید