مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

درمان خانگی زانو درد با زانوبند زاپیمک

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


زاپیامک یکی از انواع زانوبند با فناوری UIC است که عملکرد برجسته ای در تسکین و درمان زانو درد دارد. زانوبند زاپیمک تاثیر فوق العاده ای در کاهش درد پس از آسیب یا تسکین دردهای ناشی از بیماری های زانو دارد.

ویژگی های زانوبند UIC Zapiamak آن را به یک درمان خانگی موثر تبدیل کرده است. کافی است این زانو را در حالتی که ۴۵ دقیقه تا یک ساعت در حالت نشسته یا دراز کشیده استراحت می کنید به برق شهر متصل کنید و با یک حس خوب ماساژ از مزایای آن بهره مند شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا دلایل زانو درد و نحوه تسکین درد با زانوبند زاپیامک را بیشتر بررسی کنیم.

دلایل زانو درد در اکثر افراد چیست؟

مفصل زانو یکی از مهم ترین مفاصل بدن ماست. مفصل زانو به پاها توانایی تحمل وزن و حرکت را می دهد. با وجود مقاومت بالای مفصل زانو، به دلیل گستردگی کارها و فعالیت های روزانه بسیار آسیب پذیر خواهد بود.

فعالیت هایی مانند راه رفتن، دویدن، بلند کردن و زانو زدن فشار زیادی به این اندام مهم و حساس وارد می کند و در بیشتر موارد علت درد پا از زانو به پایین است. با ما همراه باشید تا با دلایل زانو درد و زانوبند زاپیامک بیشتر آشنا شوید.


برخی از دلایلی که می تواند باعث درد زانو شود عبارتند از:

  • آسیب منیسک زانو
  • التهاب تاندون
  • آرتروز مفاصل
  • نقرس کاذب
  • زانوها چروک می شوند
  • تورم کیسه های مفصلی
  • دررفتگی کشکک
  • انحراف زانو

و سایر مشکلات زانو که باعث درد، ناتوانی در راه رفتن و کاهش کیفیت زندگی افراد می شود.

زانوبند زاپیامک، راه حلی برای کاهش التهاب و تسکین زانو درد!

زانوبند جادویی زاپیامک با افزایش جریان خون و اکسیژن به زانو التهاب این ناحیه را کاهش می دهد. نتیجه این فرآیند تسکین درد و کمک به درمان آن است. تجربه کسانی که از زاپیامک استفاده کرده اند این است که در همه موارد زانو درد در مدت زمان کوتاهی، تنها 2 تا 3 هفته پس از استفاده از دستگاه بهبود یافته است.

از سوی دیگر، در بسیاری از موارد استفاده از زانوبند زاپیامک منجر به درمان قطعی زانو درد شده است، به ویژه زمانی که به عنوان یک درمان مکمل با روش های دیگر استفاده شود. زانوبند UIC Zapiamak نه تنها در درمان زانو درد در خانه و تسکین کوتاه مدت درد موثر است. همچنین درد مزمن و طولانی مدت زانو را در افرادی که فکر می‌کردند باید تحت عمل جراحی قرار گیرند یا هرگز درمان نخواهند شد، تسکین داد. در زیر در مورد ویژگی های این زانوبند محبوب بیشتر صحبت خواهیم کرد تا بتوانید با آن آشنا شوید.

بررسی کاربرد و ویژگی های غنی زانوبند زاپیامک

در پزشکی انواع مختلفی از پروتزهای زانو وجود دارد که به درمان و تسکین درد زانو کمک می کند که آسیب های آن بسیار شایع است. این زانوبندها به دو دسته طبی و حرارتی تقسیم می شوند.

Zapiamak از فناوری UIC استفاده می کند. UIC یکی از جدیدترین فناوری های پزشکی است که از سه فناوری اولتراسوند، مادون قرمز و ساعت پالس استفاده می کند. زانوبند زاپیمک با استفاده از ترکیبی از این سه فناوری مدرن، نه تنها با کاهش التهاب و افزایش تامین خون و اکسیژن به درمان زانو درد کمک می کند، بلکه از آسیب مجدد نیز جلوگیری می کند.

مزایای زانوبند UIC Zapiamak

به لطف فناوری های به کار رفته در آن، زانوبند Zapiamak مزایای شفابخش و تسکین دهنده برجسته ای را برای زانو و نواحی اطراف آن ارائه می کند. این مزایا شامل موارد زیر است:

  1. مسکن درد
  2. درمان درد
  3. درمان تکمیلی
  4. درمان خانگی
  5. پیشگیری از آسیب
  6. ماساژ دادن
  7. مقرون به صرفه
  8. آسان برای استفاده
  9. غیر تهاجمی
  10. صرفه جویی در زمان
  11. برای همه مناسب است

همانطور که اشاره کردیم زاپیامک روی برق کار می کند و بهتر است در زمان استراحت از آن استفاده کنید. شما می توانید این زانوبند UIC را به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت در شب هنگام دراز کشیدن روی تخت برای استراحت یا تماشای تلویزیون یا کار با تلفن استفاده کنید. زاپیمک علاوه بر کمک به رفع آسیب های زانو، حس ماساژ خوبی نیز در این ناحیه ایجاد می کند.

زاپیامک در درمان چه نوع دردی موثر است؟


درمان خانگی زانو درد با زانوبند زاپیمک

با توجه به نحوه قرار دادن پروتزهای زانوی UIC Zapiamak و تاثیراتی که به لطف این فناوری ها بر روی زانو می گذارد، می توان گفت که این محصول در درمان دردهای ناشی از عوارض زیر موثر است:

  • روماتیسم مفصل زانو
  • آرتریت زانو
  • عفونت
  • درد و گرفتگی عضلات
  • زانوهای تمیز
  • ضربه
  • درد مزمن زانو

با جدیدترین فناوری درمان زانو درد با UIC آشنا شوید!

UIC از سه فناوری: اولتراسوند، مادون قرمز و پالس ساعت از آن استفاده کنید او کار می کند. UIC با استفاده از آخرین تکنولوژی به عنوان یک راه حل جدید در زمینه درمان زانو درد و فیزیوتراپی شناخته می شود. امروزه در بسیاری از مراکز پزشکی دنیا از این فناوری ها به عنوان درمان مکمل در درمان و بهبود انواع دردهای عضلانی و التهاب مفاصل استفاده می شود.

نحوه عملکرد امواج اولتراسوند در زاپیامک

تحریک ماهیچه ها، تاندون ها، رباط ها و غضروف های زیر سطح پوست را سونوگرافی درمانی می نامند. این تکنیک با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا بین 800 هزار تا دو میلیون هرتز انجام می شود که گوش قادر به شنیدن آنها نیست.

این امواج از دستگاه ساطع می شود و در تماس مستقیم با پوست بیمار قرار می گیرد. شما می توانید شدت فرکانس دستگاه را برای نفوذ امواج به عمیق ترین قسمت عضلات تنظیم کنید. کاهش یا افزایش. با افزایش فرکانس، مقدار گرمای روی بافت همبند نیز افزایش می یابد. بافت همبند شامل رباط ها، ماهیچه ها، تاندون ها، رباط ها یا فاسیا، غضروف و پوست است.

نحوه عملکرد امواج مادون قرمز در zapiamak

پرتوهای فروسرخ امواج الکترومغناطیسی با طول موج 750 تا 400 هزار نانومتر هستند که به دو دسته مرئی و نامرئی تقسیم می شوند. پرتوهای مرئی به عمق درم (پوست) نفوذ می کنند و باعث گردش خون می شوند.

پرتو نامرئی تا عمق 2 میلی متر نفوذ می کند و اثر آرام بخشی دارد و درد را کاهش می دهد.

نحوه عملکرد فناوری پالس در زانوبند زاپیامک

فناوری پالس ساعت به کار رفته در Platiner عضلات را با ریتمی دقیق و هماهنگ ماساژ می دهد. این تکنیک به طور گسترده ای در دستگاه های الکتروتراپی مورد استفاده در فیزیوتراپی و توانبخشی استفاده می شود، استفاده از این سه فناوری در پلاتینر آن را به یکی از موثرترین و خلاقانه ترین درمان های خانگی برای زانو درد تبدیل کرده است.


خلاصه نهایی

در این مقاله با زانوبند زاپیامک و فناوری های به کار رفته در آن آشنا شدیم. همچنین متوجه شدیم کدام بیماری ها و مشکلات زانو را می توان با استفاده از این محصول درمان کرد و یا درد ناشی از این محصول را کاهش داد. لازم به ذکر است که با خرید و استفاده از این محصول، بیماران مبتلا به آرتروز یا سایر بیماری های مفصل زانو می توانند درد را کاهش داده، مشکلات زانو را درمان کرده و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند.


بیشتر بخوانید  سطح بالای آنزیم‌ های قلبی به چه معناست ؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *