دردسر بزرگ برای خواننده معروف ایرانی !!


علی رضا قربانی متولد 15 بهمن 1351 در تهران و خواننده موسیقی سنتی است. او در ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فحردینی آواز می خواند و آهنگسازی می کند.


علیرضا قربانی

لس آنجلس تایمز نوشت: برخی از مشهورترین خوانندگان ایرانی روز شنبه در جشن نوروز در مرکز هنری کاستا مسا سگرستروم شرکت کردند، اما یک ستاره به طرز محسوسی غایب بود.


علیرضا قربانی

برگزارکنندگان این برنامه گفتند که علیرضا گوربانی، خواننده مشهور ایرانی با تابعیت دوگانه ایرانی و کانادایی پس از دستگیری توسط ماموران در فرودگاه تورنتو، موفق به ورود به آمریکا نشد.

علیرضا اردکانی، مدیر اجرایی بنیاد غیرانتفاعی فرهنگ در منطقه لس آنجلس گفت: مقتول سوار هواپیما شد، روی صندلی خود نشست، اما چندین نفر [افسران اداره مهاجرت آمریکا] سوار هواپیما شدند و او را بیرون آوردند.

اردکانی گفت که حدود 4 ساعت مورد بازجویی قرار گرفت و در نهایت به او گفتند که ویزای او باطل می شود و دیگر نمی تواند به آمریکا سفر کند. وی افزود: «من فقط یک اس ام اس دریافت کردم که او نباید بیاید – فکر کردم این یک شوخی است.

اردکانی بعدها متوجه شد که بازداشت موقت و ممنوع الخروجی مقتول احتمالاً نتیجه 49 سال خدمت سربازی وی در سپاه در دهه های گذشته بوده است.

سپاه در سال 2019 دولت ترامپ را در فهرست سازمان های تروریستی خارجی قرار داد.

مسیح فولادی، معاون شعبه لس آنجلس شورای روابط اسلامی آمریکایی گفت: از آن زمان، اقدام ترامپ مشکلات زیادی را برای شهروندان ایرانی که می خواهند به آمریکا سفر یا مهاجرت کنند، ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید  آموزش تفسیر اشکال در فال چای


دیدگاهتان را بنویسید