درخواست مهم زائران اربعین بعد از زیارت



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: زائرانی که زیارت خود را به پایان رسانده اند، هر چه سریعتر از کشور عراق خارج شوند. می توان فضایی ایجاد کرد که همه زائران بتوانند از مزیت زیارتی استفاده کنند کند گفت: ناوگان های وزارت راه در مسیر بازگشت به مرزها در حال آماده سازی هستند تا در صورت اعلام وی بتوانیم زائران را از شهرهای مختلف منتقل کنیم.

حسین مذنب با اشاره به محدودیت های موجود در عراق که تردد زائران اربعین را کند کرده است، گفت: مشکل اصلی در حال حاضر در کشور عراق است که به دلیل نبود ناوگان حمل و نقل از مرز تا محل تردد و همچنین به دلیل وجود ناوگان زیارتی است. جمعیت بالایی که در چند روز گذشته اتفاق افتاده است، در شهرهای مختلف رخ داده است، محدودیت هایی برای غذا و اسکان وجود دارد.

وی در پاسخ به اینکه محدودیت های مرزی تا چه زمانی ادامه دارد؟ وی گفت: شعبه ای از ستاد مرکزی اربعین هستیم و منتظر تصمیمات ستاد هستیم. ناوگان اتوبوسرانی سازمان راهداری وزارت راه و شهرسازی در صورت تایید آماده تردد از شهرهای مختلف به مبادی مرزی است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی همچنین خاطرنشان کرد: ستاد اربعین اعلام کرد زائرانی که هم اکنون در عراق به سر می برند و زیارت خود را به پایان رسانده اند در اسرع وقت از این مکان تخلیه شوند. . به منظور ایجاد فضایی که همه زائران بتوانند از زیارت استفاده کنند. مسئولان وزارت راه نیز اعلام آمادگی کرده اند، ناوگان ما در حال آماده شدن برای بازگشت به مرزها هستند تا در صورت اعلام، بتوانیم زائران را از شهرهای مختلف منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید  فرانسه چهارمین دوز واکسن کرونا را برای افراد بالای 80 سال عرضه کرد

دیدگاهتان را بنویسید