درخواست فوری فریبا نادری برای کمک



آنچه دیگران می خوانند:

فریبا نادری او با انتشار عکسی از یک کودک بیمار از مخاطبانش کمک خواست. فریبا نادری در 3 فروردین 1363 در تهران به دنیا آمد. فریبا نادری او دوباره ازدواج کرده، همسر اولش فوت کرده و همسر دومش مهرداد طباطبایی. نتیجه ازدواج فریبا نادری دختری به نام ایرا وجود دارد. فریبا نادری فارغ التحصیل رشته گرافیک فریبا نادری با حضور در برنامه ترانه شبانه به مرز سکته رسید.

فریبا نادری

فریبا نادری

تولد: 1363

ملیت ایرانی

حرفه: بازیگری، مدل

سالهای فعالیت: از سال 2002 تا کنون

همسر: مهرداد طباطبایی

بیوگرافی فریبا نادری:

فریبا نادری متولد 1363 بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد، با سریال مروارید سرخ آشنا شد و با سریال گل برونزده سینماها را وادار کرد تا روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او جدای از بازیگری، علاقه خاصی به اداره خانه به ویژه آشپزی دارد و هر وقت در خانه باشد، وقتش را صرف آشپزی می کند.

فریبا نادری می گوید: متولد 1363 هستم، از کودکی عاشق بازیگری بودم و بزرگترین آرزوی من این بود که قهرمان فیلم هایی شوم که دوست دارم، اما پدر و مادرم مخالف بودند و سخت گیری می کردند که بیشتر به آن توجه کنم. درسم.بودن

در کودکی بسیار شیطون و بازیگوش بودم، چون با برادرم حمید رابطه خیلی خوبی داشتم، تمام روز با او بازی می کردم و به همین دلیل شیطنت هایم پسرانه بود. من حتی یک عروسک هم نداشتم و بهترین اسباب بازیم توپ “چهل تیکه” بود، یادم می آید که با بچه های آنجا کوچه را می بستیم و هفت سنگ یا فوتبال بازی می کردیم.

بیشتر بخوانید  زمان تکمیل ظرفیت بهشت زهرا اعلام شد

زمانی که در دبیرستان درس می خواندم به صورت تصادفی به من پیشنهاد اجرای نیمرخ را دادند که مادرم نپذیرفت. چندین سال از این ماجرا گذشت تا اینکه روزی من و دوستم که گریمور بود برای تست بازیگری به مطب مسعود رسام رفتیم. او آن روز مشغول تست بازیگری برای سریال «مروارید سرخ» بود. من هم از این ماجرا خبر نداشتم تا اینکه از اتاقشان بیرون آمدند و گفتند نوبت توست. گفتم من نیومدم تست، دوستم اومد… بهم گفت: حالا که اومدی بیا تست… اون روز شانس آوردم و از تست رد شدم ولی میدونستم که خانواده ام موافقت نخواهد کرد.

من در قرارداد شرط کردم که خانواده ام هم پشت صحنه بیایند و گروه مروارید سرخ قبول کردند. با این شرایط مادرم دوباره مخالفت کرد اما در نهایت متوجه شد که علاقه من به بازیگری قابل وصف نیست و نمی توانند در مقابل علاقه ام مقاومت کنند، به همین دلیل به بازیگری روی آوردم و خوشحالم که مردم آن را پذیرفتند.

فریبا نادری

ویژگی های اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری فردی تندخو، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خود زندگی می کند و حاضر نیست نقشی را بپذیرد که به هیچ وجه مورد پسندش نیست و حتی در خرید لباس و مد سختگیر است. معیارهای اصلی برای او مهم نیست، سلیقه شخصی است.

فریبا نادری

ازدواج فریبا نادری

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواجش به یکی از خبرسازترین ازدواج های هنرمندان تبدیل شده است.

ازدواج فریبا نادری با مسعود رسام

فریبا نادری و مسعود رسام در سال 1983 با یکدیگر آشنا شدند و دو سال بعد در سال 1985 ازدواج کردند.

بیشتر بخوانید  بیشترین و کمترین نرخ تورم ماهانه خانوارها در کدام استان‌ها است؟

زندگی فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر طول نکشید و مسعود رسام پس از تحمل چندین سال بیماری در سال 1367 درگذشت.

فریبا نادری با وجود 27 سال اختلاف سنی با مسعود رسام و آگاهی از بیماری و مخالفت پدرش، با این ازدواج موافقت کرد و زندگی عاشقانه ای را با همسرش سپری کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره زندگی خود با مسعود رسام می گوید: من و مسعود بعد از مدتی که با هم آشنا شدیم احساس علاقه به هم کردیم و همین علاقه ما را مجاب به ازدواج کرد و از همان سال و در سال 85 از بیماری مسعود خبر داشتم. پزشکان گفتند او شش ماه دیگر زنده نخواهد ماند، اما عشق به او قدرت تازه ای داد تا سه سال بعد با سرطان مبارزه کند.

فریبا نادری

ازدواج فریبا نادری با مهرداد طباطبایی

8 سال پس از درگذشت مسعود رسام، فریبا نادری با مهرداد طباطبایی فعال حوزه مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای دومین بار زندگی مشترک را آغاز کرد.

فریبا نادری پس از درگذشت مسعود رسام اعلام کرد که هرگز با افرادی از صنعت سینما ازدواج نخواهد کرد و همسرش شغلی خارج از حوزه هنری دارد.

فریبا نادری

مادری اثر فریبا نادری

فریبا نادری یک سال پس از ازدواج برای اولین بار مادر شد و تولد دخترش حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش داد.

12 اسفند 96 فریبا نادری خبر مادر شدن و به دنیا آوردن دختری به نام ایارا را اعلام کرد.


بیشتر بخوانید  پیش‌بینی کارشناسان از بازار سرمایه در سال آینده

دیدگاهتان را بنویسید