مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

درخواست عجیب پرتغالی‌ها از مهدی طارمی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مهدی طارمی پس از خط خوردن موقت از تیم ملی و کنار گذاشته شدن برای دو بازی مقابل سوریه و لبنان، دوباره به تیم ملی ایران برگشته و این روز‌ها ستاره بی چون و چرای تیم اسکوچیچ است. او تک گل تیم ملی را در دیدار برابر عراق زده و ایران را برای ششمین بار به جام جهانی فرستاده است.

به گزارش فرارو، البته داستان رسیدن مهدی طارمی به تیم ملی هم خودش یک سناریوی پیچیده است. او از پرتغال راهی ترکیه شده، ولی به دلیل شرایط بد جوی استانبول مجبور شد در شهری دور افتاده در این کشور بنشیند. بعد به دلیل سرمای زیاد و لغو پروازها، مهدی بالاخره بامداد روزی که ایران با عراق بازی داشت به سمت تهران پرواز کرد تا آنطور که اطرافیان تیم ملی می‌گویند ساعت ۴ صبح به ایران برسد.

با وجود چنین سختی ای، اما او در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت و موفق شد گل صعود به جام جهانی را بزند. بعد از این اتفاق، اما موضوع عجیبی رخ داده که مربوط به درخواست مسئولان باشگاه پورتو از مسئولان تیم ملی است. آنطور که سرپرست تیم ملی در گفتگو با تلویزیون مطرح کرده، باشگاه پورتو از مسئولان ایرانی خواسته حالا که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده، مهدی طارمی بهتر است به پرتغال برگردد تا مهیای بازی تیمش برابر ماریتیمو در لیگ شود. پورتو روز ۱۱ بهمن بازی دارد؛ این در حالی است که تیم ملی روز ۱۲ بهمن باید به مصاف امارات برود.

درخواست عجیب پرتغالی‌ها البته از سوی دراگان اسکوچیچ رد شده و طارمی قرار است ایران را در بازی روز سه شنبه همراهی کند.

بیشتر بخوانید  گاف دوباره بایدن؛ اینبار مسیر خروج را فراموش کرد! + ویدیو

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *