درخواست عجیب زن مردنما از سازندگان یک سریال



آنچه دیگران می خوانند:

پس از اینکه سازندگان سریال تحت نظر از آغاز ساخت این سریال با بازی مانی زکی، بازیگر مصری خبر دادند، زنی که قرار است زندگی واقعی اش از داستان سریال الهام گرفته شود، با دو شرایط عجیب تولید مواجه شدند. .

هذا سیسا یک زن مصری است که در سال 2007 به دلیل کشف راز بزرگ زندگی خود به شهرت رسید.

در آن سال عبدالفتاح سیسی – رئیس جمهور مصر – از او به عنوان یک مادر نمونه تقدیر کرد. حاج شیشا به دلیل داستان فداکاری اش که در چندین برنامه تلویزیونی ظاهر شد مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. حضور این زن در رسانه ها باعث شهرت او در شهر خودش «لوکسور» شد.

اما حالا که داستان زندگی او پس از چندین سال مورد توجه سازندگان سریال مصری قرار گرفته است، این زن میانسال مصری گفت که اگر حقوقش به درستی و به موقع ادا نشود از سازندگان داستان زندگی خود شکایت خواهد کرد. سلسله. البته او علاوه بر درخواست یک میلیون پوند مصر، درخواست عجیب دیگری نیز دارد. شرط دوم او این است که مانی زکی بازیگر نقش او در این سریال چند روزی مقابل او زندگی کند تا از نزدیک شاهد ویژگی های سبک زندگی و رفتار او باشد و نقش را طبیعی تری ایفا کند.

داستان درباره زنی است که در سن ۲۱ سالگی و در دوران بارداری همسرش را از دست داده و برای تربیت فرزند و زندگی در محیطی که کار برای زنان شرم آور است، سال ها لباس مردانه می پوشید و اینگونه به نظر می رسید. در جامعه.

بیشتر بخوانید  ریشه، داستان و معنی ضرب المثل دسته گل به آب دادن

این زن مصری به مدت 43 سال انواع کارهای سخت مانند حفاری، حمل آجر و کفش ساخت را انجام داد. دخترش را بزرگ کرد و شوهر داد، اما دامادش هم بیمار شد و از کار افتاد و در نتیجه حاج سیسا مجبور شد مخارج داماد و دخترش را متقبل شود.

این سریال با داستان واقعی خود یکی از سریال های ماه مبارک رمضان در مصر خواهد بود. محمد شاکر خضیر کارگردان و خالد و شیرین دیاب نویسندگان این سریال هستند.


دیدگاهتان را بنویسید