درخواست عجیب رابرت مالی از تهران!



به گزارش NBC ، رابرت مالی ، نماینده ویژه دولت آمریکا در ایران ، گفت كه به عنوان سلف خود توافقی را قبول نمی كند كه منجر به آزادی همه شهروندان آمریكایی زندانی در ایران نشود.

رابرت مالی افزود: دولت بایدن خواهان بازگشت همه شهروندان آمریکایی زندانی در ایران است و معامله نیمه کاره با تهران را نمی پذیرد.

این مقام آمریکایی ادعا می کند که بازداشت این افراد ناعادلانه است: من در دولت اوباما روی این موضوع کار کردم و در آن زمان ما توانستیم آزادی برخی از شهروندان را که به ناحق زندانی شده بودند ، تأمین کنیم ، اما ما نتوانستیم این کار را برای همه آنها انجام دهیم.

ایران و ایالات متحده در سال 1995 ، اندکی پس از توافق هسته ای میان ایران و قدرت های جهانی ، با آزادی پنج آمریکایی در ایران و هفت ایرانی در ایالات متحده ، در سال 1995 به توافق دوجانبه در مورد مبادله زندانیان بین دو کشور رسیدند.

مالی همچنین به سیامك نمازی ، شهروند آمریكایی زندانی در ایران اشاره كرد و گفت: “ادامه بازداشت بار ما به دوش ما است ، کسانی كه در سال 1996 توافق كردند زندانیان را تبادل كنند و این بار می خواهیم او آزاد شود.” این چیزی است که باید تکمیل شود.

310 310

بیشتر بخوانید  ارائه خدمات کافی‌نت در دفاتر پیشخوان دولت ممنوع شد

دیدگاهتان را بنویسید