درخواست بورس تحصیلی از فارغ التحصیلان دریای اژه – اخبار سیاسی تسنیم


با توجه به گروه دانشگاه آژانس تسنیمدر نامه ای به حجت الاسلام اجی ، رئیس محترم قوه قضاییه ، جمعی از دانش آموختگان و دانشجویان همکار در مورد پرونده این دانشجویان در دادگستری و دانشگاه ها س questionsالاتی را مطرح کردند.

در این نامه آمده است:

این روزها ، طرح مسئله اساسی حقوق عمومی به عنوان یکی از ارکان مهم سند تحول در قوه قضائیه با تلاش فعالان سیاسی و فعالان دانشجویی و درخواست رهبر انقلاب برای سالهای متمادی به خود گرفت رنگ و جلوه متفاوت

اگرچه قوه قضاییه به عنوان حافظ حقوق عمومی ، برخی از پرونده ها را از طرق مختلف از جمله تعقیب قضایی جدی گرفته است ، اما هنوز شرایط لازم برای تحقق وضعیت جمهوری اسلامی ایران ناشی از انقلاب ملت 57 در ایران وجود ندارد. شعارهای عدالت پیوند تنگاتنگی دارند.

به این بهانه ، از یکی از غم انگیزترین داستانها که به حقوق عمومی در ایران آسیب جدی وارد کرده است ، اجتناب خواهیم کرد.

موضوع بورسیه های وزارت امور خارجه که گهگاه توسط برخی از این افراد در رسانه ها منتشر می شود. ممکن است برخی تصور کنند که موضوع تمام شده است ، اما متاسفانه هنوز قانون عمومی اجرا نشده است. اخیراً یکی از کارمندان مستقیم این پرونده در وزارت علوم (https://tasnimnews.com/2519567) به بهانه یک فرصت آموزشی کشور را ترک کرد.

لازم به ذکر است که رهبر معظم انقلاب در سال 96 در دیدار رئیس و کارکنان قوه قضائیه فرمودند: “احیای و اجرای حقوق مدنی و حمایت از آزادی های قانونی مردم از وظایف مهم سازمان دادگستری و این دادگستری باید عنصر اصلی در این امور باشد.

بیشتر بخوانید  نماینده ولی فقیه در استان ایلام: ادامه راه گدیر اقدامی برای استان است - اخبار ایلام - استانهای تسنیم

وی مواردی مانند انتخابات ، گرد و غبار و بورسیه ها را به عنوان نمونه موارد مورد نیاز برای حمایت از حقوق بشر ذکر کرد و گفت: البته موضوع بورسیه ها به درستی بررسی نشده و آنچه باید انجام شود محقق نشده است. “

آنها امسال در جلسه ای با رئیس و قوه قضائیه بارها بر موضوع احیای حقوق عمومی تأکید کردند که البته رئیس قوه قضائیه نیز در گزارش اجرای سالانه خود به آن اشاره کرده است.

برخی دیگر از درخواست های دانشجویان و دانشجویان عبارتند از:

اعاده وضعیت رسمی و عذرخواهی رسمی از تریبون وزارت آموزش و پرورش

دستور کتبی وزیر به دانشگاه ها ، م institسسات تحقیقاتی و مراکز تحقیقاتی مرتبط برای آرام کردن و از بین بردن ابهامات ، ایجاد شده به دلیل فشار روانی و رسوایی ماهیت علمی بورس های تحصیلی در سال 93 تاکنون

دستور استرداد معاون امور دانشجویی به وزارت علوم برای پاسخ به دلیل انقضا the نام 700 دانشمند و همچنین کنفرانس مطبوعاتی ژوئن 1993.

دستور تسریع در دادرسی علیه مشارالی ، همراه با روزنامه ها ، مطبوعات و رسانه ها که طی سال های گذشته بر طبل بی اخلاقی و بی اخلاقی علیه همنوعان دامن زده اند.

پرداخت حقوق و خسارات مادی علما و دانشجویان از طریق وزارت آموزش و پرورش

سرانجام ، بیایید قربانیان مظلوم این داستان را به یاد بیاوریم ، که تحت فشار و فشار روانی وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه ها و مراکز مربوطه قرار گرفتند ، برخی از آنها تحت تأثیر زندگی مشترک قرار گرفتند ، برخی از آنها به مشاغل مختلف غیرمرتبط با و آخر اینکه برندگان جوانان ، که نمی توانستند در برابر این بی اخلاقی سازمانی و دولتی مقاومت کنند. خدایا عواقب کارهای ما را خوب کن

بیشتر بخوانید  از یادبود قرآن در زندان مرکزی بیرجند رونمایی شده است

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید