درخواست از رئیس مجلس برای راه اندازی کمیته نظارت بر رتبه بندی معلمان – اخبار فرهنگی و مدرسه – اخبار اجتماعی تسنیم


به گزارش خبرنگار اجتماعی آژانس تسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی ، با اعلام تشکیل جلسه مشترک دیوان محاسبات مجلس و کمیته برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس ، اظهار داشت: در این جلسه کاربرد بند (و) تبصره (2) قانون بودجه 1400 گزارش مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه ، به ویژه با توجه به سیستم رتبه بندی معلمان ، مقایسه حقوق بازنشستگان سربازی و کشوری ، سرانجام تصمیمی اتخاذ شد ، دیوان محاسبات کشور ، مرکز تحقیقات مجلس و سازمان برنامه و بودجه هفته آینده در مورد منابع گزارش کاملی از اجرای این موارد ارائه دهید.

رئیس کمیته برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در این جلسه از رئیس مجلس شورای اسلامی خواسته شده است که کمیته مشترکی را برای پیگیری سیستم طبقه بندی معلمان و قانون تساوی حقوق بازنشستگی در اسرع وقت تشکیل دهد. دولت. مشکل را در نظر بگیرید.

وی افزود: دو ماده برنامه ششم توسعه یعنی ماده 30 تساوی حقوق بازنشستگی که حق مسلم همه بازنشستگان کشوری و لشکری ​​است و همچنین سیستم طبقه بندی معلمان بر اساس ماده 63 برنامه ششم از جمله این موارد است. خواسته های قانونی معلمان. “

حاجی بابایی گفت: اعضای کمیته برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس حمایت خود را از پیش نویس قانون تساوی دائمی حقوق بازنشستگی و همچنین سیستم رتبه بندی معلمان ، از جمله هماهنگی حقوق بین معلمان وزارت وزارت اعلام کردند. علوم و وزارت بهداشت و گسترش آن به م institutionsسسات آموزشی. پژوهش ، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  تصاویر 35 کشته در کلانشهر آبادان

دیدگاهتان را بنویسید