درخشش ورزشکاران ناشنوای ایران در بازی های المپیک برزیل با حمایت تیم اول



به گزارش سلام نو به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ورزشکاران ناشنوای ایران در بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک ناشنوایان که از 11 تا 25 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی شهر کاسیاس برزیل برگزار شد، 40 مدال کسب کردند. دوسول .در این دوره از رقابت ها جایگاه “ایران” را به مقام سوم رساند.

کاروان اعزامی صدای ایران با شعار موفقیت در سکوت و حمایت اولی با 140 نفر در رشته های فوتبال، والیبال ساحلی، جودو، کشتی آزاد و فرنگی، دو و میدانی، تیراندازی با کمان (آقایان و بانوان) ، کاراته (آقایان و بانوان) و تکواندو (آقایان و بانوان) با حضور در این بازی ها توانستند کشورمان را با چهار پله پیشرفت نسبت به دوره قبل به مقام سوم جدول مدال ها برسانند.

ورزشکاران ایرانی حاضر در این رویداد بین المللی با کسب 14 مدال طلا، 12 نقره و 14 برنز موفق شدند کشورمان را پس از اوکراین و آمریکا در رده سوم قرار دهند.

این در حالی است که تیم کشتی فرنگی ایران با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و یک برنز برای اولین بار قهرمان بازی های ناشنوایان شد.

همراه اول به عنوان اولین حامی ورزش ایران که هم اکنون علاوه بر تیم های ناشنوایان، اسپانسر رسمی تیم های کشتی و والیبال کشورمان نیز می باشد، این بخش را به ورزشکاران ناشنوای کشور و هموطنانشان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید  حسن شوجای رئیس کمیسیون تحت اصل 90 شد - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید