درخشش دوچرخه سواران مازندران در بازی های المپیک ترکیه – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



عبدالمطلب کریمی در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی افزود: مسابقات بین المللی ترکیه در شهرستان چاریسری با حضور بیش از 19 کشور معتبر خارجی و با حضور برترین دوچرخه سواران از کشورهای مختلف برگزار شد و تیم مازندران با 5 رقیب زن به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کرد.

وی افزود: مسابقات بین المللی دوچرخه سواری Trike در دو مرحله به صورت تور برگزار می شود چاریسری مسابقات استقامت جاده در قسمت مردان برگزار شد و 5 ورزشکار زن از استان مازندران به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات بین المللی شرکت کردند. مغولستان و سومین کشور بزرگ در ایالات متحده ، اوکراین ومحمد گنجینه هانلو نفر پنجم ایران مازندران و سعید صفرزاده 16 ایران مازندران برنده این رقابت ها شدند.

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان مازندران گفت: در مرحله بعدی این دوره از مسابقات در تور چاریسری نماینده رسمی سعید صفرزاده چهارم وی در مسابقات و سایر دوچرخه سواران مازندران پیروز شد ، زیرا نماینده جمهوری اسلامی ایران نیز به فینال رسید.

وی به اعزام تیم استان برای مسابقات بین دو اشاره کرد بین المللی دوچرخه سواری ترکیه یادآور می شود: تیمی با پنج دوچرخه سوار که در کنار توربین از بهترین های ورزش هستند بین المللی دوچرخه سواری ترکی در شهر چاریسری فرستاده شدند. کریمی افزود: تیم دوچرخه سواری مازندران با “مرتضی رضوانی ، محمد گنج” هانلو، میثم رضایی ، حسین محمدیها و سعید صفرزاده به سرپرستی “محمد جبرائیلی” و محمود محمدی به عنوان مربی و “عبدالمطلب کریمی” به عنوان سرپرست تیم ، برای اولین بار در خارج از کشور شرکت کردند.

بیشتر بخوانید  ببینید | بازیگر سریال پایتخت همسرش را با خفت طلاق داد

دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران با اشاره به اینکه بیش از 19 کشور معتبر خارجی با بهترین دوچرخه سواران خود در این رقابت ها شرکت کرده اند ، گفت: از جمله نام دوچرخه سواران درگیر بسیاری از دوچرخه سواران از سراسر جهان است که سهمیه المپیک دارند. همچنین چندی پیش رویاها تور فرانسه و آنها حضور داشتند ، ما هم بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید