درب لابی



آنچه دیگران می خوانند:


درب لابی

درب های لابی در ورودی ساختمان هایی قرار می گیرند که فضا در معماری آن ها لابی محسوب می شود. به طور معمول، این درب های لابی به چند نوع کلی تقسیم می شوند:

درب لابی تمام چوبی

لابی های تمام چوب یا از چوب روسی با روکش بلوط، راش یا گردو و یا از ابتدا و کاملاً از چوب به دلخواه مشتری ساخته می شوند. این بدان معناست که چوب استفاده شده در هسته درب هیچ تفاوتی با چوب بالایی ندارد و از همان گونه است، مثلاً اگر مشتری تمام چوب های گردو را برای درب لابی بخواهد. تولید هشتی چوب جامد به صورت هسته چوبی روسی (ارزانتر) و با روکش گردو می باشد و یا هشتی ها از ابتدا کاملاً از چوب گردو ساخته شده است. برای مشاهده مدل های درب لابی سپاهان بر روی کلمه کلیک کنید درب لابی کلیک

درب ورودی لابی شیشه ای است

درب لابی استیل

زمانی که درب لابی در معرض فرسایش محیطی طبیعی و به دلیل رطوبت و قرار گرفتن در معرض نور خورشید، باد و باران و یا فرسایش ناشی از استفاده مکرر از درب (مانند درهای مرکز خرید) یا هر دو باشد! پیشنهاد ما استفاده از درب لابی استیل است که مقاومت لازم در برابر فرسایش را داشته باشد و جلوه ای دو چندان به ورودی ساختمان شما بدهد.برای دیدن مدل های درب استیل سپاهان بر روی کلمه کلیک کنید در فولادی کلیک

بیشتر بخوانید  افزایش حقوق کارمندان چقدر می شود؟ / تکلیف کارگران چیست؟

درب لابی ضد سرقت

در مواقعی که درب لابی باید از ورودی ساختمان محافظت کند و در مواقعی که امنیت درب لابی مهم است، استفاده و نصب درب لابی ضد سرقت در ورودی ساختمان را پیشنهاد می کنیم تا امنیت درب لابی تضمین شود. از درب ورودی در ورودی ساختمان استفاده می شود.معمولا برای ساخت مخفی فلزی درب های امنیتی از روکش های چوبی برای درب های امنیتی لابی برای پوشش قطعات فلزی استفاده می شود و درب های لابی نیز دیده می شود. مانند تمام چوب ها بر اساس شرایط جغرافیایی و محل نصب لابی، انتخاب نوع آنها و سپس درب های لابی به سلیقه مشتری طراحی و ساخته می شود. شرکت سپاهان درب با ربع قرن سابقه در زمینه تولید لابی می تواند شما را در جهت تحقق خواسته های شما در زمینه طراحی و ساخت انواع لابی یاری نماید.

در فولادی

در فولادی

درب های فولادی به دو صورت ساخته می شوند:

درب تمام استیل

در درب های تمام استیل از شاسی فولادی استفاده شده و روکش این درب های استیل نیز از فولاد مرغوب می باشد که می تواند جلوه ای دو چندان به ساختمان محل نصب درب های استیل ببخشد بدیهی است که این درب های استیل قیمت بالاتری نسبت به استیل دارند. درهای روکش دار و برای آن باید هزینه بیشتری بپردازید.

درب های فولادی

درهای روکش فولادی از شاسی آهنی استفاده می کنند که برای زیبایی یک روکش فولادی به آنها اضافه می کند. در مناطق با باد شدید باران و رطوبت درب های فولادی مقاومت لازم در برابر زنگ زدگی را ندارند و از داخل خورده می شوند استیل و صیقلی! معمولاً درب‌های استیل با روکش استیل کم‌هزینه‌ترین درب‌های استیل محسوب می‌شوند، بنابراین از روکش‌های مناسب فولادی برای کاهش قیمت درب‌های استیل استفاده نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید  اگه هیچی نداری این اسپاگتی بی همه چیز رو درست کن! | طرز تهیه اسپاگتی ساده +ویدئو

درب استیل ورودی ساختمان و درب استیل پارکینگ

درب دوبل ضد سرقت

درب دوبل ضد سرقت

درب های ضد سرقت دو بال برای ورودی ساختمان هایی که نیاز به ورودی بزرگتر دارند استفاده می شود و اغلب دو درب لولایی ضد سرقت یا درب لولایی دو بال یا یک لولا ثابت و یک لولا متحرک بنا به خواست مشتری ساخته می شود. .

انواع درب دوبل ضد سرقت:

درب ضد سرقت با دو لولا در بالای چوب

درب محافظ دو لنگه رویه چوبی نیز به دو نوع درب حفاظ دو لنگه رویه چوبی برجسته و درب محافظ دو لنگه سقفی چوبی CNC بیشتر تقسیم می شود و شما باید هزینه تولید را بپردازید. برای تولید کننده مدرن تر است و هرچه درب های چوبی دوبل ضد سرقت ساده تر باشند، قیمت آنها پایین تر خواهد بود.

درب ضد سرقت با روکش مصنوعی

درب سارق دو لنگه با روکش مصنوعی معمولا از رویه های کامپوزیت یا درب های دو لنگه شیشه ای ساخته می شوند که نسبت به درب های دو لنگه با رویه چوب طبیعی مقاومت بیشتری در برابر فرسایش دارند و همچنین ظاهر مدرن تری نسبت به درب ها دارند. دستگاه ها دارای دو لولا معمولی هستند. همچنین لازم به ذکر است که نسل جدید در هنگام طراحی و ساخت منازل از درب های دو لنگه ضد سرقت با رویه چوبی خوششان نمی آید و درب های ضد سرقت دو لنگه مدرن و درب های ضد سرقت دو لنگه چوبی را ترجیح می دهند. درهای سارق دیگر انتخاب آنها نیست.

درب دوبل چوبی لوکس ترک

بیشتر بخوانید  فال فرشتگان الهی امروز سه شنبه 2 آبان | امروز فرشتگان برای متولدین هر ماه چه خبر خوشی دارند؟


دیدگاهتان را بنویسید