دربی احتمالا بدون تماشاگر است!



به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، پس از جلسه ای حدود 4 ساعته، اعضای هیئت مدیره FS در اولین جلسه پس از تغییرات در ائتلاف و برکناری شهاب الدین عزیزی خادم به میزبانی شهر مقدس مشهد و … کمیته فوتبال خراسان رضوی، احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در نقش سخنگوی رسانه ها بود.

اصولی درباره نتیجه بازی امروز، آینده تیم ملی و شرایط اسکوچیچ، بازی های دوستانه ای که تدارک دیده شده و البته موضوع بازگشت تماشاگران به ورزشگاه به تفصیل صحبت کرد.

مشروح صحبت های سخنگوی وزارت دفاع را در ادامه می خوانید:

* جلسه هیئت مدیره با حضور کلیه اعضا برگزار شد

پس از جلسه با موضوع اخراج موقت در مرکز ملی فوتبال تهران، اولین جلسه رسمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را در مشهد برگزار کردیم. امروز هر 8 نفر از اعضای هیات مدیره در جلسه حضور داشتند و دستورات و موضوعات مختلفی را در دستور کار داشتیم که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

*قرارداد چند ملی پوش نهایی شده است

موضوعاتی از جمله قراردادهای انتخاب کنندگان تیم ملی که برخی از آنها نهایی نشده و باید در سلسله مراتب رایزنی می شد و به نتیجه می رسید.

* 70 روز مانده به جلسه مجمع فدراسیون، زمان برگزاری اعلام خواهد شد

در مورد زمان برگزاری مجمع FS با توجه به درخواست اساسنامه مبنی بر اعلام تاریخ مجمع که باید 70 روز قبل باشد و همچنین در نظر گرفتن پایان سال و ماه مبارک. تصمیم گیری در مورد ماه مبارک رمضان و موارد مشابه به مناسبت برخی پیشنهادات حامیان مالی و دلسوزان تیم فوتبال در زمینه لباس و لباس صحبت هایی مطرح شد که بحمدالله جلسه در فضایی دوستانه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید  افزایش 40 درصدی خرید نفت ایران توسط چینی‌‌ها

اختلاف نظر در هیاتری چیز بدی نیست و کمک می کند

ابتدا هر هشت نفر به عزل هشت نفر از اعضای حاضر در جلسه رای گیری رای دادند و همه اعضای هیات مدیره در این مورد موافقت کردند و به یک نفر رای دادند. همه جا اختلاف نظر وجود دارد، مسلماً در عرصه فوتبال و در حوزه عمل ما در فدراسیون، خود بحث می تواند عامل موثر و کمک کننده ای برای تصمیم گیری های بهتر باشد و تصمیمات بر اساس کار حرفه ای و آشپزی گرفته شود.

* توافقنامه هیئت مدیره احترام به خرد جمعی است

در حوزه های مختلف هرکس نظر خود را بیان می کند و آنچه در بین ما در بین اعضای هیئت وجود دارد عهد و پیمان است. احترام به نظر جمعی و حمایت های لازم حتی اگر مثلا نظر دیگری با دوستان داشته باشم.

* برآوردها حاکی از آن است که عزل عزیزی کادم به تصویب مجمع رسیده است

در هر صورت ما در اساسنامه اتحادیه مجاز هستیم، بحث عزل موقت است، تصمیم نهایی مجمع خواهد بود. بر اساس ارزیابی ها و گفت وگوها و صحبت هایی که در دو هفته اخیر با اعضای مجمع داشته ایم، فضای مجمع تصویب مصوبه هیات مدیره فدراسیون و پیگیری هیات مدیره است. . تحلیل من این است که این تصمیم انشاالله به تصویب مجمع عمومی فدراسیون خواهد رسید.

* بعد از تعطیلات نوروزی از مجلس و فیفا اساسنامه را پیگیری خواهیم کرد

امروز این موضوع در دستور کار نبود اما همانطور که گفتم آقای براتی در مورد اساسنامه توضیح کامل و مفصلی خواهند داد. به طور کلی طبق مکاتبات انجام شده با فیفا، درخواستی بر اساس آن برنامه ارائه شد. درخواست این است که هم در مجلس که در حال حاضر در تصرف بودجه است و هم بعد از پایان تعطیلات سالیانه برای اقدام به این موضوع مهلت داده شود و انشالله در فرصت مناسب این موضوع را هم در مجلس و فیفا

بیشتر بخوانید  جدیدترین آمار کرونا در ایران/ ۵ استان بدون فوتی در ۲۴ ساعت گذشته

* ما نگران اساسنامه نیستیم

در این زمینه با فیفا مکاتبه کرده ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم، اما با توجه به رایزنی های انجام شده و فضای موجود، فضای همکاری در این زمینه ایجاد شده و چندان نگران نیستیم.

* مجوز بازگشت تماشاگران صادر نشده است!

طبق آخرین اطلاعاتی که به دستم رسید ستاد کرونا هنوز مجوزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها (اعم از بازی های ملی و باشگاهی) صادر نکرده است، با این حال انجمن درخواستی ارائه کرده اما مجوز رسمی صادر نشده است. به احتمال زیاد دوستان در آینده نزدیک این تصمیم را به صورت رسمی اعلام خواهند کرد.

* حضور تماشاگران در دربی قطعی نشد و انجمن تصمیمی نگرفت

درخواست انجام شده و پس از تایید و تایید خواهد آمد و تا جایی که من اطلاع دارم و شاید اطلاعاتم ناقص باشد تاییدیه در این زمینه هنوز به FS نرسیده است! حضور تماشاگران در دربی هنوز قطعی نیست و چیزی به ما گفته نشده است.

* سعی می کنیم مشکلات تیم ملی را به حداقل برسانیم

با تعهد بازیکنان تیم فوتبال و دعای خیر مردم و حمایتی که تیم های مختلف از تیم داشتند و ظرفیت و پتانسیلی که تیم دارد این اتفاق افتاد و الان مشکلات زیادی وجود دارد. یکی از موضوعاتی که امشب در مورد آن صحبت کردیم و به طور مفصل به آن پرداختیم تا این مشکلات به حداقل برسد، به خصوص برای دو بازی برتر مقابل کره جنوبی و لبنان، زیرا نتایج در رده بندی نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

* بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم خواهیم کرد

صحبت هایی شد که می توانیم به بهترین شکل ممکن به تیم ملی خدمت کنیم و بعداً امشب بحث شد. در مورد بازی های دوستانه جام جهانی و سپس جام جهانی باید بهترین شرایط را فراهم می کردیم. این وظیفه ماست و تمام تلاشمان را معطوف این ماجرا می کنیم.

بیشتر بخوانید  آقای رییسی! گفتار نرم شما را باور کنیم یا لحن تند وزیر کشورتان را؟

* با اسکوچیچ ادامه می دهیم

تیمی که گل زد و مربی که گل زد، منطقاً باید همین را حفظ کند و ادامه دهد.

* بازی تدارکاتی با برزیل و اسپانیا را دنبال می کنیم!

مذاکرات در حال انجام است و هر زمان که بازی با یک کشور نهایی شود به شما اطلاع خواهیم داد. اما الان خبری نیست. ما بازی با اسپانیا و برزیل را دنبال می کنیم، مذاکراتی انجام شده و دوستان به میدان رفته اند، چون می دانید کسانی که به آنها ایجنت می گویند باید این کار را انجام دهند، بحث شده و ما منتظریم. پیشنهاد را بپذیرید و آن را تحویل بگیرید.

* نتیجه دویل با کره و لبنان در تعیین دیدارهای تدارکاتی مهم است

آنچه از دوستان در قوه مجریه اتحادیه خصوصا از تیم ملی می خواهیم بهترین و بیشترین است. با این حال، ما محدودیت ها و محدودیت ها را نیز در نظر خواهیم گرفت و این را در بهترین حالت بهینه خواهیم کرد. بازی با تیم باکیفیت برای ما بسیار مهم است، دعا می کنیم این دو بازی نتایج خوبی کسب کنند تا انشاالله در مسابقات تدارکاتی ما تاثیرگذار باشد.

در پرونده Wilmots، ما منتظر حکم دادگاه CAS هستیم

همانطور که می دانید حکم به تعویق افتاد و ما همچنان منتظر رای CAS هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید