دختر رییس دانشگاه شریف کیست


دختر رییس دانشگاه شریف کیست | خانواده رسول جلیلی + فرزندان و بیوگرافی عکس زهرا جلیلی فرزند رسول جلیلی و فیلم زهرا جلیلی دختر رئیس شریف در ادامه مطلب.

دیشب 1401 ، شایعه ای پخش شد که گروه معاند هکری آنانیموس فیلم غیر اخلاقی از زهرا جلیلی دختر دکتر رسول جلیلی  رئیس دانشگاه شریف پخش کرده است.

این فیلم کاملا دروغین و فیک می باشد.

بیوگرافی فرزندان و خانواده دکتر رسولی :

همسر و فرزندان رسول جلیلی کیست

در دهه ۶۰ خانواده برایش همسری از همان بستگان در اقلید پیدا می‌کنند. همان اولین انتخاب می‌شود همسرش که معلم پرورشی مدرسه‌ای در شهر خودشان است. با خنده می‌گوید: «من هیچ تصوری از عاشقی و شکست عشقی و نامزدی و اینها ندارم. اولین خواستگاری‌ای که رفتیم همسردار شدم و با هم بر هر سختی‌ای که بعد از آن بود غلبه کردیم. عقدمان را هم خود آقا (مقام معظم رهبری) خواندند در زمانی که هنوز رئیس‌جمهور بودند و برکت آن عقد برایمان مانده است».

او دارای ۳ فرزند دختر است و درباره فرزندانش گفته: هر کدام در یکی از سه مقطع زندگی‌اش به دنیا آمده‌اند؛ یکی لیسانس، یکی فوق‌لیسانس و دیگری دکترا.

فرزند دومش هم متولد می‌شود و چون باید نزدیک دانشگاه شریف باشند در ستارخان مستاجر می‌شوند و به سبب اختلاف فرهنگی و با شروع موشک‌باران‌های تهران، به ویژه منطقه غرب، دانشگا‌ه‌ها به طبقه منفی یک هتل استقلال منتقل می‌شوند. بنابراین دوباره اسباب‌کشی می‌کنند: «من خانه گیر نیاوردم و خانمم یک بار رفت و خانه گرفت. موفقیت من واقعاً مدیون خانمم است».

در دانشگاه و دانشکده رتبه اول می‌شود و به عنوان آموزشیار یا AR در دانشگاه استخدام شود تا در میانه جنگ تحمیلی سرباز شود. در نیروی هوایی سپاه با تعهد خدمت وارد سربازی شش‌ساله‌ای می‌شود. در پاسداران وظیفه به خدمت است و در زمینه موشکی به کارهای پژوهشی می‌پردازند

بیشتر بخوانید  شهادت ۲ مامور سپاه در جریان درگیری با اشرار مسلح در زاهدان 

 

با ما همراه بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید