دختر این بازیگر به تازگی درگذشته بازیگر شد


به نقل از خبرگزاری صبا: چند ماه پیش یک بازیگر خوش اخلاق و خوش اخلاق تلویزیون، تئاتر و سینما را به خاطر تاج از دست دادیم و جامعه هنری در سوگ مرحوم علی سلیمانی نشست.


صبا سلیمانی

او بسیار خوشحال بود و همه از رفتن او ناراحت بودند اما علیرضا نجف زاده کارگردان سریال «خوشنام» که این روزها از شبکه یک پخش می شود دست به کار جالبی زد.

وی از دختر علی سلیمانی برای همکاری در این سریال دعوت کرد که فیلمبرداری آن همچنان ادامه دارد و صبا سلیمانی در این سریال نقش دختر ملک را بازی می کند.


صبا سلیمانی

نقش پدر صبا در این سریال را مهران رجبی بازی می کند که در این سریال نقش مالک صاحب باشگاه سوارکاری را بازی می کند. تصویربرداری این سریال همزمان با پخش از شبکه یک سیما ادامه دارد و این روزها گروه با حضور دو بازیگر جدید مشغول تصویربرداری سکانس هایی از قسمت های پایانی معروف در چیتگر هستند. حمید لولایی، هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه، منصور و… حضور دارند.

آخرین روزهای تصویربرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده با پیوستن مهران رجبی و صبا سلیمانی در جریان است.


صبا سلیمانی

سریال رمضانی «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه کنندگی احمد زالی و طراحی و نویسندگی محسن کیایی و بازنویسی فهمیه سلیمانی از ابتدای ماه مبارک رمضان مصادف با چهاردهم فروردین ماه سال 1401 ساعت 22:15 از شبکه یک سیما است. ساعت 8:30 صبح و 15 روز بعد بازپخش می شود.

مهران رجبی به عنوان مالک باشگاه سوارکاری و صبا سلیمانی به عنوان دختر صاحب این باشگاه آخرین بازیگرانی هستند که به تازگی به سریال «خوشنام» پیوسته اند که با آن داستان های جدیدی به مجموعه داستان های زندگی «شهرام» اضافه شده است. شخصیت اصلی سریال با بازی هومان حاجی عبدالهی است.

بیشتر بخوانید  ستاره های سرشناس متولد 5 آبان

حمید لولایی، هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی فر و با حضور ربیع مدنی، خسرو سان فهیمدی‌نیا، خسرو فهیمدی‌نیا و… سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی، دلارام گود ترکی، با سریال های معروفی هستند که به عنوان بازیگران این سریال روی آنتن تلویزیون رفتند.


دیدگاهتان را بنویسید