مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دختری زیبا با پدر جوانش ازدواج می کند! + داستان چطور بود؟ / نقاشی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



این زن 15 ساله چینی و پدر جوانش در شبکه های اجتماعی به خصوص در میان آسیایی ها توجه زیادی را به خود جلب کرده اند، زیرا هرکس عکس پدر و دختری را ببیند فکر می کند این دو زوج عاشقانه هستند و این موضوع بدون اطلاع قبلی جرقه زده است. اخبار مربوط به دو پدر؛ از تیتر تکان دهنده «نامزدی دختر زیبا برای پدر جوانش؟!» تا اخبار دیگری که این دختر به همه چیز پاسخ داد و ماجرا را روشن کرد.

کی بائو و پدر 35 ساله اش که در اینجا نشان داده شده است، رابطه بسیار نزدیکی دارند، اما اخیراً رابطه آنها کمی پیچیده شده است زیرا دختر بزرگ شده و پدرش هنوز جوان است. وقتی با پدرش در انظار عمومی ظاهر می شود، افرادی مانند معلم یا دوستش از او می پرسند که چقدر به او وفادار بوده است، اما نمی دانند که نامزد در واقع پدر اوست.

ظاهر پدر جوان و رابطه عاشقانه دخترش با او عامل اصلی این شایعات بود، برخی تصور می کردند که این دو با هم نامزد کرده اند اما زمانی که متوجه صحت رابطه آنها شدند غیر قابل باور بود.

عجیب ترین اتفاقی که برای من افتاد این بود که یک نفر برای انتخاب نامزد به من تبریک گفت و وقتی گفتم این جوان پدر من است و همه ما به اشتباه نامزدیم، به شوخی و جدی گفت پس حتما با پدرت. کی بائو می گوید. شما نامزد هستید زیرا رابطه شما شبیه یک زوج عاشق است. به خاطر این صحبت های او در مقابل چند نفر در شبکه های اجتماعی، تیترهای تکان دهنده ای مثل «دختر زیبا با پدر جوانش نامزد کرد؟!» را می بینم.

بیشتر بخوانید  با فوت ۱۸ بیمار دیگر مجموع جانباختگان کرونا در آذربایجان ­غربی به ۵۱۱۷ نفر رسید -

درست است که 35 سال سن ندارد، اما به هر حال این پدر و دختر 20 سال اختلاف سنی دارند اما اصلاً چنین چیزی در ظاهرشان دیده نمی شود.

عکسی از این پدر و دختر از جمله از سال ۱۳۹۶ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. آنها هزاران فالوور دارند، بنابراین می توان آنها را شناسایی کرد و در معرض دید عموم قرار داد.

پدر این دختر همانطور که در عکس هایش دیده می شود بسیار جوان به نظر می رسد اما برای این ظاهر جوان کار خاصی انجام نداده است. تنها چیزی که به ذهنش رسید این بود که فقط صورتش را با آب و صابون بشوید و بس.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *