مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دختری با چهره ای زشت و قلبی زیبا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دختری با چهره زشت و قلبی زیبا را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگر قرار داده ایم با مجله دلگر همراه باشید.

دختری با چهره ای زشت و قلبی زیبا

دختری با چهره ای زشت و قلبی زیبا

تری کالوسترت پس از اینکه مادرش در سن 23 ماهگی به طور تصادفی سیگار روشنی را در اتاق خوابش گذاشت، 90 درصد دچار سوختگی شد و از مرگ حتمی نجات یافت.

زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، جسدی خیس شبیه «عروسک سوخته» را مشاهده کردند. تنها بخشی از پوست او که با پوشک خیس محافظت شده بود از سوختگی جان سالم به در برد.

پزشکان بخش سوختگی امیدی به زنده ماندن نداشتند، اما شما به طور معجزه آسایی زنده ماندید و در این آتش سوزی عظیم تمام مو، بینی و پلک های خود را از دست دادید.

این یک داستان واقعی در مورد دختری با چهره ای زشت و قلبی زیبا است. مدرسه یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی هر فرد است و واقعاً پایان کار و تلاش چندین ساله است و شاید یکی از مهم ترین مسیرهای زندگی بسیاری از نوجوانان در سراسر جهان باشد. تری دوران مدرسه خود را به پایان رسانده است و در سپتامبر در کالج ثبت نام خواهد کرد.

دختری با چهره ای زشت و قلبی زیبا

او هم مانند دیگر نوجوانان حاضر در مهمانی کمی نگران بود اما در پایان گفت که با دوستان و معلمانش خوش گذشته است.

بیش از 100 نفر در این مهمانی شرکت کردند و تمام خانواده او از جمله پدرش پل 40 ساله و پدرش نیکی 45 ساله و پدربزرگ و مادربزرگ میکا و مارگارت نیز برای حمایت از نوه خود شرکت کردند.

بیشتر بخوانید  جزئیات جریمه عابرین پیاده در طرح جدید پلیس راهور
دختری با چهره ای زشت و قلبی زیبا

خانم مینتر که در آن زمان 32 سال داشت، از این احساس گناه چنان عذاب و ناراحتی داشت که تقریباً تمام تماس هایش را با همسر و دخترش قطع کرد. سپس آن دو در مورد این حادثه صحبت کردند و خانم مینتر گفت که تری او را بخشیده است.

تری اکنون با پدرش پل و نامادری نیکی زندگی می کند. خانم مینتر تنها دو ماه پس از حادثه خانواده را ترک کرد و تری از آن زمان تاکنون بیش از 50 عمل جراحی دردناک را پشت سر گذاشته است.

این نوجوان که اکنون کلاه گیزبلند بر سر دارد، تا پایان عمر همچنان به جراحی و پیوند پوست نیاز دارد. وضعیت این دختر قلب هزاران نفر را به درد آورد و کمک های بزرگی از سراسر جهان به او رسید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *