«دختران انقلاب» به فکر معاش زنان سرپرست خانوار زنان همراه با حجاب است



به گزارش ایرنا ، بهاره جنگروی روز چهارشنبه در نشست خبری هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: “بزرگترین گردهمایی دختران انقلابی دو سال پیش در ورزشگاه شهید شیرودی تهران و حسین رضوی در اصفهان برای حمایت از حجاب بود. سال گذشته دختران انقلاب راهپیمایی های تبلیغاتی حجاب را در تهران و اصفهان راه اندازی کردند که در آن زنان بی حجاب به شکلی مناسب توسط افراد مشهور جذب می شدند.

وی گفت: سال گذشته اسکن مجازی از دختران حاج قاسم در هفته عفاف و حجاب صورت گرفت که این به دلیل گفته های این شهید فرمانده است که دختر بی حجاب نیز دختر من است.

رئیس شورای ملی دختران انقلابی ادامه داد: دختران انقلابی ایستگاه های مختلفی را برای توزیع محصولات بهداشتی و غذایی به سرپرستان خانوار و سایر زنان نیازمند در شرایط کرونر ایجاد کردند ، جایی که بسیاری از زنان به این ویروس شیطان آلوده شده بودند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تأکید کرد: “زنان ایرانی امروز حجاب می خواهند و جدا از نظرسنجی ها و براساس تجربه ای که در این دوره از فعالیت خود به دست آوردیم ، این بود که حتی زنان بی حجاب نیز به حجاب اعتقاد دارند. “

یانگروی ادامه داد: زنان ما حتی قبل از ورود اسلام به ایران با حجاب بودند و این دلیل گرایش ایرانیان به اسلام بود ، زیرا احکام اسلام به فرهنگ ایران نزدیک بود.

به گفته وی ، برخی در مورد حجاب اختیاری صحبت می کنند ، اما مطمئناً این افراد در تلاشند فاصله ای بین زنان ایرانی و هویت ملی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید  پیام تبریک روز دندانپزشک به دخترم | دختر عزیزم روز دندانپزشک ۱۴۰۳ مبارک

رئیس شورای ملی دختران انقلابی گفت: امروز ما به نمایندگی از خانواده های شهدا کار می کنیم و اینکه برخی می گویند زنان ایرانی حجاب نمی خواهند دروغ است و زنان ایرانی بر اساس حجاب خود می خواهند فرهنگ و اعتقادات ملی. “

وی در ادامه از برگزاری جشن دختران انقلاب در 22 تیرماه به مناسبت روز حجاب و عفاف در شهرهای اصفهان و تهران خبر داد و گفت: اجرا کرده و همچنین ازدواج های آسان انجام داده و مدیحه سرایی و نورپردازی خوانده اید. برنامه های دیگر در این تعطیلات است.

جنگروی یادآور شد: حضور خانواده های شهدای حاجی ، احمد کاظمی و دیگر شخصیت های سیاسی و مذهبی از دیگر برنامه های این تعطیلات است که باید مطابق با پروتکل های بهداشتی مجاز از طرف وزارت کشور و ستاد ملی تاج چنین جشن برگزار شود. .

به گزارش ایرنا ، این جشن در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید