دبیر فدراسیون پزشکی و ورزشی: کاروان ایران در سلامت کامل است



به گزارش ایرنا ، سید اشکان اردیبهشت رئیس اولین تیم پزشکی اعزامی به المپیک توکیو با اشاره به ایجاد کلینیک ویژه فدراسیون پس از ورود به توکیو گفت: در این کلینیک تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران کشورمان همکاران ما آماده خدمات از 7:00 تا 12:00 هستند.

وی با بیان اینکه همه همکاران اعزامی از طرف فدراسیون از ساعت 12 ظهر تا 7 صبح در حال مکالمه هستند ، افزود: در چند روز گذشته ویزیت های مختلفی از کلینیک داشته ایم ، از جمله معالجه چندین ورزشکار آسیب دیده که در تهران تحت معالجه بودند. ، اما در توکیو نیز تحت نظارت همکاران ما در کلینیک برای نظارت بر اقدامات درمانی است.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به تشکر از سهرابیان ، رئیس فدراسیون قایقرانی ، از اقدامات کادر پزشکی کاروان اعزامی به توکیو ، افزود: در ورزش های حرفه ای ، این آسیب ها اجتناب ناپذیر است ، اما ما همکاران تمام تلاش خود را برای خدمت به ورزشکاران انجام می دهند. “

اردیبهشت با بیان اینکه انجام آزمایش های PCR یکی دیگر از اقدامات کارکنان پزشکی در توکیو است ، گفت: همچنین آموزش های لازم در زمینه مراقبت از Quid 19 توسط همکاران ورزشکار ما ارائه خواهد شد.

رئیس گروه اول اعزام های پزشکی به توکیو با اشاره به اینکه تمام اقدامات مربوط به پیشگیری و آزمایش کوئید در یک سیستم بارگذاری شده است ، گفت: ما همه اقدامات انجام شده در این زمینه را به صورت روزانه کنترل می کنیم و خوشبختانه تا به امروز هیچ کس توسط ورزشکاران آزمایش نشده است. “کشور ما مثبت نیست.

بیشتر بخوانید  شعر تک بیتی غمگین + مجموعه گلچین اشعار غمگین کوتاه

دکتر اردیبهشت همچنین به اقدامات انجام شده علیه ضد دوپینگ اشاره و تأکید کرد: با توجه به اینکه برای اولین بار در این دوره از بازی ها ، فرم های دوپینگ به صورت غیر فیزیکی از طریق سازمان بین المللی آزمایش های دوپینگ (ITA) انجام می شود. ممکن است علیرغم برخی بی نظمی ها در دهکده بازی ، این فرم ها تکمیل و بارگذاری شده باشد.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی وضعیت کاروان ورزشکاران را مطلوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه هیچ یک از ورزشکاران آسیب جدی ندیده و ورزشکاران کشورمان از وضعیت خوبی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید