دبیرکل جمعیت هلال احمر انتخاب شد



به گزارش ایرنا، رئیس جمعیت هلال احمر طی حکمی دکتر جقوب سلیمانی را به سمت دبیرکل جمعیت هلال احمر منصوب کرد.

در متن حکم پیرحسین کولیوند خطاب به سلیمان آمده است: با عنایت به فداکاری، توانمندی، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی و در اعمال بند 1 ماده 9 اساسنامه جمعیتی، به موجب این اطلاعیه به عنوان «دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران” نام شماست.

وی افزود: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در راستای عالی ترین اهداف بشردوستانه و بر اساس اساسنامه، برنامه ها و فعالیت های خود را بر اساس ارزش های سازمانی، مسئولیت های قانونی، نیازها و اولویت ها تعریف و اجرا می کند. جامعه، به‌ویژه گروه‌های آسیب‌پذیر.» او مسئول ارائه خدمات بشردوستانه و داوطلبانه است.

وی گفت: بر این اساس از دبیرکل انتظار دارم که تمام توان خود را در چارچوب موازین و سیاست های قانونی و شرعی و اسناد بالادستی به ویژه برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر و تمرکز بر ماموریت های ملی و فراملی به کار گیرد. روحیه انقلابی و جهادی و استفاده از مزیت های ظرفیت های داخلی و خارجی برای رسیدن به اهداف متعالی و انسان دوستانه این جمعیت و به سرعت به کمک محرومان و دستیابی به جایگاه مطلوب در عرصه کرامت انسانی در سطح ملی برود.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: در این راستا تقویت اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی و بسترسازی برای جلب مشارکت بیشتر جوانان و داوطلبان در داخل و خارج از کشور و انجام نظام مند و اصولی وظایف اجرایی و توسعه جامعه است. فعالیت ها از جمله مشکلات است «هدف شناسایی و رفع نواقص و پیش بینی خدمات مطلوب برای آینده است.

بیشتر بخوانید  صحبت‌های سارقین مسلح اتوبان همت پس از دستگیری / فیلم -

کولیوند ادامه داد: امید است با استعانت از خداوند متعال در جهت تحقق اهداف ماندگار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گام های اساسی برداریم. به مدیران افتخار کنید و همچنین از مهارت های موجود در انجام وظایف خود نهایت استفاده را ببرید.

جغوب سلیمانی مسئولیت اردوی راهجان نور و سازمان بسیج مستضعفین و دبیر ستاد مرکزی را رهجان نور بر عهده دارد.

وی پیش از این سمت مسئولیت خدمات کارکنان سازمان اقشار آسیب پذیر را بر عهده داشت.

سلیمانی یکی از فرماندهان هشت ساله دفاع مقدس است که در حوزه های محتوایی، اجرایی و عملیاتی دارای تجربیات فراوانی است.

پیش از سلیمانی، محمد حسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر بود.

دیدگاهتان را بنویسید