دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال فردا معرفی می شود



به گزارش ایرنا ، حسین شریفی پس از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز (یکشنبه) اظهار داشت: این جلسه مصوبات زیادی داشت و حدود 5 ساعت به طول انجامید. در پایان می خواهم از منصور گنبرزاده سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال تشکر کنم که به درخواست رئیس فدراسیون پست سرپرستی دبیرکل را پذیرفت و امروز به دلیل شرایطی استعفا داد. او در فدراسیون فوتبال باقی خواهد ماند. فردا دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال معرفی و مراسم تودیع و معارفه برگزار می شود.

وی افزود: به دنبال مصوبات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ، امروز تصمیم بر این شد که کمیته موقت تحول دیجیتال به مدت یک سال در فدراسیون فوتبال شروع به کار کند. همچنین یک جشنواره ملی فوتبال در زمینه شناسایی استعدادها با بودجه تعیین شده برگزار خواهد شد. کمیته جوانان مسئول نظارت بر این پروژه بود.

رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال افزود: 300 میلیون ریال برای پیشرفت فوتبال بانوان و فوتسال به هیئت های فوتبال این منطقه پرداخت می شود. همچنین رئیس و اعضای کمیته وضعیت بازیکنان ، کمیسیون های قضایی ، انضباطی ، استیناف ، اخلاق کار خود را تا جلسه عمومی فدراسیون فوتبال با دستور نظارت ادامه می دهند و حفظ می شوند.

وی گفت: علی سلیمانی نیز تا جلسه رئیس خزانه داری فدراسیون خواهد بود. صورتهای مالی ، که در 22 ژوئیه 2016 به پایان رسید ، برای بررسی بیشتر به اعضا ارسال می شد. همچنین قرار بود سید وحید امیری به عنوان سرمربی پسران در تیم زیر 15 سال خدمت کند.

شریفی خاطرنشان کرد: وحید شمسایی به عنوان یکی از بازیکنان فوتبال کشور به عضویت کمیسیون فوتسال درآمد و به عضویت جدید این کمیسیون درآمد. هیئت مدیره مهدی مهدوی کیا را به عنوان سرمربی تیم المپیک ایران تصویب کرد. روند مذاکرات نیز به رئیس فدراسیون سپرده شد.

بیشتر بخوانید  همگرایی با شهرداری های جزیره برای ارتقای خدمات شهری / آغاز دور جدید همدلی

وی در پاسخ به این سال که آیا مهدوی کیا در مورد این معامله بحث کرده است یا خیر ، افزود: البته صحبت هایی در این باره انجام شده است که امروز در هیئت مدیره مطرح شده است.

وی در مورد استعفای اعضای کمیته تصریح کرد: شایعه پراکنی نکنید و توجه نکنید. آنچه رسماً تصویب شد در بالا بیان شد.

رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره استفاده از سیستم پشتیبانی داوری ویدئویی توضیح داد: کار تیمی در این زمینه راه اندازی شده و این کارگروه کار خود را آغاز کرده است. این بحث مدیریت فنی است. روز گذشته اولین جلسه این کارگروه برگزار شد و روند آن توضیح داده شد. من از همه لهستانی های فوتبال می خواهم که به شایعات مربوط به کمک داور فیلم توجه نکنند. ما این را به رسانه های رسمی اطلاع می دهیم.

وی گفت: از برخی از متخصصان سخت افزار و نرم افزار در این زمینه و همچنین کارشناسان داوری مانند حسن کامرانی فر و هداداد آفریقایی استفاده می شود. متخصصان قرارداد نیز اعضای گروه کاری هستند. قوانین و مقررات توسط فدراسیون های عضو از طریق FIFA تعیین می شود.

شریفی درباره شرایط مالی فدراسیون برای این پروژه افزود: اینکه وضعیت مالی چگونه است موضوع دیگری است. س manyالات زیادی در این زمینه وجود دارد ، از جمله این س questionال که آیا باید به فدراسیون فوتبال پول پرداخت شود؟ و اینکه آیا باشگاه مجبور به پرداخت هزینه آن است یا مالک ورزشگاه مذکور. این بحث ها از جزئیات بیشتری نسبت به آنها برخوردار است و همه این موارد در کارگروه مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید  تیپ متفاوت روحانی سابق در مراسم تشییع سعید راد سوژه شد + عکس

وی افزود: حدود 12 شرکت داخلی در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند. فیفا همچنین 15 شركت را كه دارای گواهینامه معتبر برای اجرای این سیستم هستند ، ارائه داد. ما باید در اسرع وقت با بالاترین کیفیت را به ایران دعوت کنیم. در بین شرکت های ایرانی نیز باید بررسی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید