داور: ما باید رویکرد خود را برای به پایان رساندن المپیک تغییر دهیم



تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ما مقابل فرانسه بسیار خوب بازی کردیم اما برای موفقیت در المپیک باید رویکرد خود را تغییر دهیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا در توکیو ، سعید داورپانا پس از شکست تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فرانسه در المپیک توکیو گفت: ما برای انجام سه بازی خوب به المپیک آمدیم. با وجود اینکه همه می گفتند گروه ما سخت است ، علاوه بر بازی با آمریکا ، در دو بازی دیگر عملکرد خوبی داشتیم و شخصیت خوبی از خود نشان دادیم. فرانسه ایالات متحده را شکست داد ، اما ما در برابر آن بسیار خوب بازی کردیم.

داور در پاسخ به این س ifال که آیا آنها موفق به انجام برنامه خود برای بازی با فرانسه در زمین شدند ، تأکید کرد: بله ، ما خیلی خوب کار کردیم. ما مقابل تیمی که قهرمان جهان است شکست خوردیم و آمریکا را با 17 امتیاز شکست دادیم. از سوی دیگر ، بهترین بازیکن ما با مصدومیت بازی کرد. خدا را شکر ، اکنون همه از بازی راضی هستند و این رویداد برای ما به پایان رسیده است.

تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به این س ifال که آیا خداحافظی زودهنگام با المپیک برای آنها دشوار است یا خیر ، گفت: چرا اینقدر سخت است اگر بتوانیم سالانه 60 تا 70 بازی اروپایی داشته باشیم ، برای ما بسیار مثر خواهد بود. تنها تفاوت ما با کشورهایی مانند فرانسه این است که آنها 130 تا 40 بازی در سال انجام می دهند ، اما ممکن است ما 2-3 بازی در سال با کشورهای اروپایی نداشته باشیم. اگر سالی 30 مسابقه با کشورهای اروپایی داشته باشیم ، شرایط برای ما بسیار متفاوت خواهد بود. برای موفقیت 100 درصدی در المپیک ، رویکرد باید تغییر کند.

بیشتر بخوانید  علت طلاق سروش صحت و همسرش سارا سالاد برملا شد! +جزئیات

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید