داور عصر جدید عزادار عشقش شد



آنچه دیگران می خوانند:

آریا عظیمی نژاد در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. آریا عظیمی نژاد آهنگساز یک نوازنده است آریا عظیمی نژاد قاضی دوره جدید اخیرا است آریا عظیمی نژاد در غم از دست دادن مادرش عزادار شد.

آریا عظیمی نژاد

معروف ترین آثار آریا عظیمی نژاد

از معروف ترین کارهای او می توان به آهنگسازی سریال پایتخت و فیلم میم مثل مادر اشاره کرد.

ساخت موسیقی برای شش تئاتر، 30 سریال تلویزیونی، بیش از 20 فیلم و چند فیلم کوتاه در کارنامه عظیمی نژاد است. از جمله معروف ترین سریال هایی که موسیقی آن نیز مورد توجه مردم قرار گرفت، سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم بود که در آن عظیمی نژاد توانست با استفاده از موسیقی محلی شمال، اثر خود را در نظر مخاطبان بسیار ارزشمند کند. و بعدها در بخشی دیگر از فولکلور جنوب.

آریا عظیمی نژاد

خانواده هنری آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد فرزند جمشید عظیمی نژاد در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد، پدرش سال ها فعالیت خود را در حوزه نوجوان و کودک ادامه داد و محبوبیت وی در نمایش خانه عروسک ها که در تاریخ پخش می شد به چشم آمد. تلویزیون در سال سال های اولیه انقلاب

از آریا عظیمی نژاد داور مسابقات عصر جدید بیشتر بدانید

جالب اینجاست که استعداد موسیقی آریا عظیمی نژاد توسط پدرش کشف شد و او در عرصه موسیقی بسیار توانا و موفق است. موفقیت های آریا عظیمی نژاد به کشور محدود نمی شود، زیرا در سال 83 در جشنواره موسیقی بریتانیا مقام دوم را کسب کرد.

بیشتر بخوانید  یک پایگاه متحرک برای حرکت تأمین آب ایجاد شده است

موفقیت او در بریتانیا در زمینه فولکلور بین المللی با تک نوازی سه سیم درخشید و این اتفاق منجر به آشنایی او با پیانیست و آهنگساز مشهور انگلیسی جوسلین پوک شد و ادامه این آشنایی به همکاری آنها در چندین پروژه ختم شد. او توانست چندین قطعه برای فیلم های خارجی بسازد.

مهمترین دلیل موفقیت و درخشش آریا عظیمی نژاد زبان ساده، رسا و فاخری است که در موسیقی خود به کار می برد.آریا در زندگی شخصی خود فردی بسیار کم حرف و صبور است.

برادر آریا عظیمی نژاد

نیما برادر آریا عظیمی نژاد نیز در عرصه موسیقی فعال است و صدابردار و نوازنده سه تار است. او نیز مانند آریا ابتدا موسیقی را زیر نظر پدر و برادرش و بعدها با راهنمایی و تربیت استاد شروع کرد. از جمله کیوان میرهادی، محمدرضا لطفی، فرهاد فخرالدینی و پشنگ کامکار بهره بردند.

شهرت آریا عظیمی نژاد در خارج از کشور

او در سال ۲۰۱۳ موفق شد در جشنواره موسیقی بریتانیا در زمینه فولکلور بین المللی با فناوری سه سیم مقام دوم را کسب کند.

این اتفاق باعث شد او با جوسلین پوک، آهنگساز و پیانیست مشهور بریتانیایی آشنا شود که در چندین پروژه با او همکاری خوبی داشت.

ازدواج آریا عظیمی نژاد

ازدواج آریا عظیمی نژاد به سالها قبل برمی گردد و حاصل این ازدواج یک پسر است.


بیشتر بخوانید  زندانی شاهزاده سعودی یک قدم به مرگ نزدیکتر است

دیدگاهتان را بنویسید