داور المپیک توکیو: به غیر از ایالات متحده ، در 2 مسابقه دیگر خوب بودیم / برای موفقیت در المپیک ، رویکرد باید تغییر کند


به گزارش خبرنگار فارس از توکیو ، سید داورپانا پس از شکست تیم ملی بسکتبال ایران بازی را به تساوی کشاند فرانسه در بازی ها المپیک توکیو او گفت: “ما برای بازی سه بازی خوب به المپیک آمدیم.” اگرچه همه می گفتند که گروه ما سخت است ، علاوه بر بازی با ایالات متحده ، در دو بازی دیگر و شخصیت خوب عمل کردیم. حالت خوبه ما حاضر شدیم. فرانسه ایالات متحده را شکست داد ، اما ما در برابر آن بسیار خوب بازی کردیم.

داور در پاسخ به این س thatال که برنامه ای که برای بازی با فرانسه داشتند باید به طور کامل در زمین اجرا کنند ، تاکید کرد:
بله ، ما خیلی خوب کار کردیم. ما مقابل تیمی که قهرمان جهان است شکست خوردیم و آمریکا را با 17 امتیاز شکست دادیم. از سوی دیگر ، بهترین بازیکن ما با مصدومیت بازی کرد. خدا را شکر اکنون که همه از بازی خوشحال و سالم هستند و این رویداد برای ما به پایان رسیده است.

تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا خداحافظی زودهنگام با المپیک برای آنها دشوار است یا خیر ، گفت:
چرا اینقدر سخت است ، اگر بتوانیم سالانه 6 ، 7 مسابقه اروپایی داشته باشیم ، برای ما بسیار مثر خواهد بود. تنها تفاوت با کشورهایی مانند فرانسه این است که آنها 13 تا 14 بازی در سال انجام می دهند ، اما ممکن است ما 2-3 بازی در سال با کشورهای اروپایی نداشته باشیم. اگر سالی 30 مسابقه با کشورهای اروپایی داشته باشیم ، شرایط برای ما بسیار متفاوت خواهد بود. برای موفقیت 100 درصدی در المپیک ، رویکرد باید تغییر کند.

بیشتر بخوانید  هشدار صندوق بین المللی پول درباره ارزهای مجازی

پایان پیام /


دیدگاهتان را بنویسید