دانلود قسمت 15 سریال نیسان آبی



آنچه دیگران می خوانند:

سری آبی نیسان به کارگردانی منوچر هادی ساخته شده در سال 1400 این سریال محصول کشور ایران و در ژانرهای خانوادگی و کمدی می باشد. در سریال نیسان ابی حسین جاری، مهران گفوریان، جکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا حمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، گلمرضا نیککا، حسام نوایی پورب صفرش، علی مهربانی. سنایی امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه به عنوان هنرمند فعالیت کردند.

داستان سری نیسان آبی

کمدی نیسان آبی جدیدترین سریال کمدی فیلیم است که هادی پس از فیلمبرداری فیلم های مطرحی چون «آینه بغل»، «رحمان 1400» و «من سالوادور نیستم» در حال ساخت آن است. فیلمنامه «نیسان آبی» توسط سعید دولکانی و سعید هجر بر اساس فیلمنامه «نیسان آبی» اثر کمیل روحانی نوشته شده است. نیسان آبی داستان جمشید و رضا، داستان دو دوست قدیمی است که روزی عاشق دو خواهر به نام های زارا و پری شده و با آنها ازدواج می کنند.

جمشید مجذوب جمشید هاشم پور و نیسان آبی اش شده است. رضا هم عاشق شعر است و در رویاهایش شاعر معروفی است! جمشید با نیسانش کار می کند و ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش را بچرخاند که البته چرخاندن آن سخت است، رضا هم به دنبال فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر است! البته داستان ها به زندگی جمشید و رضا ختم نمی شود و مدام آنها را درگیر اتفاقات ریز و درشت می کند، اتفاقاتی که گاهی اوقات شیرین و گاهی غم انگیز می سازد! نیسان آبی حکایت جیب خالی است و پول حکایت عشق و شیفتگی حکایت خیانت و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی حکایت خانواده و خانواده و خانواده است.

بیشتر بخوانید  پاسخ سئول به کودتای کره شمالی و کما

زمان پخش نیسان آبی

سریال نیسان آبی در 20 قسمت 50 دقیقه ای از 28 مهر 1393 هر یکشنبه ساعت 8 صبح از شبکه فیلیمو پخش می شود.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی

امیر جعفری

ایکتا ناصر (طلای سازگار)

سعید آقاخانی

بهناز جعفری (ویلای سازگار)

مهران گفوریجان (رضا هورسند)

سیروس همتی

حسین جاری (جمشید قاسم پور)

دانلود قسمت پانزدهم سریال نیسان آبی

کیفیت جلد قیمت
480p 320.85 مگابایت 8000 تومان خرید کنید
720p 466.91 مگابایت 8500 تومان خرید کنید
1080p 910.41 مگابایت 9000 تومان خرید کنید
HK_1080p 1.22 گیگابایت 9500 تومان

خرید کنید

اشعه آبی 3.43 گیگابایت 10000 تومان

خرید کنید

دسترسی به تمام کیفیت ها 20000 تومان خرید کنید


دیدگاهتان را بنویسید