دانلود قسمت اول پدرخوانده حلال دانلود | دانلود قسمت اول رئالیتی شو پدرخوانده


دانلود سریال The Godfather قسمت 1 Halal دانلود سریال The Godfather Reality TV قسمت اول پخش The Godfather از The Movie Net Iran سریال The Godfather

چگونه با گروه خبری ایران همراه باشیم

به گزارش خبرگزاري ايران، چه خبر از ريليتي شو «پدرخوانده» به کارگرداني سعيد ابوطالب و مجري آن کامبيز ديرباز. Mafia یک بازی نقش آفرینی مخفیانه شناخته شده بر اساس استدلال و استنباط است. در The Godfather بازیگران و هنرمندان محبوب مافیا را حرفه ای تر و با کارت های جذاب و متفاوت بازی می کنند. از بازیگران این برنامه می توان به ترلان پروانه، بهاره افشاری، پژمان بازغی، ایمان صفا اشاره کرد.

خلاصه داستان:

Mafia یک بازی نقش آفرینی مخفیانه شناخته شده بر اساس استدلال و استنباط است. در The Godfather بازیگران و هنرمندان محبوب مافیا را حرفه ای تر و با کارت های جذاب و متفاوت بازی می کنند.

بازیگران این سریال:

بامیر کربلایی، ترلان پروانه، سپند امیر سلیمانی، پژمان بازغی، علی صالحی، حدیث میرامینی، امیرحسین مدرس، محمد نادری، شیدا یوسفی، میثم درویشان پور، معین زندی، ارسلان قاسمی، مجتبی پوربابدی‌ها، سیدی‌آزاری، مجتبی پورباغی‌زای‌آزار ، ایمان صفا، مریم مومن، بهاره افشاری و امیرعلی نبویان از جمله نفراتی هستند که به عنوان بازیکن در این دیدار حضور خواهند داشت.

به محض انتشار قسمت اول در همین پست منتشر خواهد شد

بیشتر بخوانید  کاراکترهای سریال‌های گذشته، واقعی بودند / متأسفانه همه نمی‌توانند در صدا و سیما کار کنند

دیدگاهتان را بنویسید