دانلود آهنگ عاشقانه روزبه حصاری (کامل موزیک ویدیو) برای عشق جدیدش


آهنگ عاشقانه روزبه حصاری را برای ویدیوی عاشقانه جدیدش ببینید. برای جزئیات بیشتر به صفحه مجله شبونه مراجعه کنید.

دانلود آهنگ عاشقانه روزبه حصاری برای عشق جدیدش (همراه با موزیک ویدیو)

آهنگ عاشقانه روزبه حصاری برای عشق جدیدش

روزبه حصاری بازیگر توانمند کشورمان که با سریال های «بچه مهندس» و «افرا» توانست به شهرت و محبوبیت زیادی دست یابد، این روزها در عرصه موسیقی گامی رو به جلو برداشته است.

جالب است که او در عرصه موسیقی فعالیت می کرد و در ابتدا به موسیقی خیابانی و زیرزمینی می پرداخت، اما با شرکت در کلاس های بازیگری استعداد او در بازیگری مشخص شد و به همین منظور در چند فیلم کوتاه و بلند بازی کرد. در نظر گرفته شده است.

دانلود کل آهنگ با کیفیت اصلی

روزبه حصاری در نوازندگی سازهای کوبه ای تخصص دارد و به طور فعال در این حرفه فعالیت می کند و سال هاست که تصمیم دارد آلبومی در زمینه موسیقی منتشر کند.

او دو آهنگ به نام «بیفارم و خاطرات» منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

حصاری که به عنوان یک مهندس محبوب شد و طرفداران زیادی برای او در اینستاگرام ایجاد کرد، نشان داد که او چقدر در بازیگری موثر است تا بتواند مورد حمایت مردم به ویژه نوجوانان و جوانان قرار گیرد.

روزبه حصاری در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد و تنها یک برادر بزرگتر به نام میلاد دارد و علاقه او به هنر از دوران کودکی با شرکت در کلاس های کوبه ای شکل گرفت.

در نوجوانی و در 13 سالگی رتبه 15 آینده پژوه را کسب کرد و در 14 سالگی وارد مدرسه استعدادهای درخشان شد. سپس در دانشگاه مهندسی صنایع تحصیل کرد.

بیشتر بخوانید  لاغری چشمگیر نیوشا ضیغمی همه را شوکه

….

در صورتی که متن یا تصاویر این صفحه به اشتباه در قسمت نظرات (پایین صفحه) قرار داده شده باشد، جهت تصحیح یا حذف و یا ارسال پیام به مدیر سایت. آیدی ادمین در تلگرام @pm_be_modir

….

دیدگاهتان را بنویسید