دانش آموزان دختر چگونه باید آرایش کنند؟


دانش آموزان دختر چگونه باید آرایش کنند؟

شاید این روزها مقالات مختلفی در مورد کاهش سن آرایش به 13 سالگی و دیدن چهره های رنگارنگ دختران جوان خوانده باشید، اما واقعیت این است که آرایش مناسب سن شما به سلامت و شادابی پوست کمک می کند و زیبایی صورت را از بین نمی برد. .

برای جلوگیری از پیری زودرس پوست و صورت با رعایت اصول آرایش و آرایش صورت مطابق با سلیقه و ذائقه متوازن جامعه این مقاله آرایش و گریم را به دختران جوان و دانش آموزان توصیه می کنیم. موقعیتی که در آن قرار دارند و هر روز سالم تر باشند. شما دختران جوان و دانش آموز مخاطب مقاله ما هستید پس قدم به قدم با ما همراه باشید تا به چهره ای ساده و طبیعی و همیشه زیبا برسید.

لوازم آرایشی باید کنارم باشد!

روانشناسان می گویند که هر چه سریعتر آرایش کنید، اعتماد به نفس شما کاهش می یابد. به عنوان مثال، افراد خجالتی از آرایشی استفاده می کنند که فکر می کنند شخصیت بیشتری به آنها می دهد. برای اثبات این موضوع به سراغ چند دانش آموز دختر با ظاهری متفاوت رفتیم تا به ما بگویند از چه زمانی آرایش خود را شروع کرده اند و اگر آرایش نکنند یا کمی آرایش ملایم تری داشته باشند چه اتفاقی می افتد؟ شادی که سال دوم روانشناسی را می گذراند و 20 سال سن دارد، گفت: راستش را بخواهید زیاد از آرایش خوشم نمی آید یعنی حوصله ندارم. اگر پوست خوبی داشتم، شاید هرگز آرایش نمی‌کردم، اما وقتی آرایش نمی‌کردم، همه به من می‌گویند شبیه میمون‌های بیمار و رنگ پریده‌ام. مجبور هستم.

البته زیاد آرایش نمی کنم اما رژگونه یا ریمل می زنم. در 16 سالگی، وقتی برای اولین بار آرایش کردم، رنگ های روشن روی صورتم را دوست نداشتم. «الان هم که به دانشگاه می روم، آرایش معمولی می کنم، اما بعضی ها واقعا دانشگاه را با عروسی اشتباه می گیرند. مهسا که کنار دوستش ایستاده وارد بحث می شود و می گوید: «هرجا که باشم باید با خودم آرایش کنم تا آرایش کنم. عادت کرده ام، نمی توانم بروم. خب برای من که عادت دارم بیرون آرایش کنم فرقی بین مهمان و هیئت علمی نیست. من فکر می کنم مردم برای زیباتر شدن آرایش می کنند. کسی که می داند زیباست، آرایش نمی کند. “برخی افراد به اشتباه فکر می کنند زیبا هستند.”

بیشتر بخوانید  متن آهنگ برگرد از علی یاسینی (Ali Yasini Bargard)

دانش آموزان دختر چگونه باید آرایش کنند؟

آرایش دخترانه، آرایش برای دانش آموزان

7 نکته موثر برای آرایش های ساده و طبیعی و البته دانش آموزان

1. کرم ماسک دانشجویی!

اگر به عنوان یک دانش آموز دوست دارید همیشه آرایش کنید، بهتر است به دنبال عیوب خود در صورت خود نباشید، بلکه برعکس از زیبایی و لطافت پوست جوان خود لذت ببرید. وقتی در بیست سالگی و دوران دانشجویی هستید، احتمالاً آکنه خواهید داشت. آکنه می تواند در هر سنی مشکل ساز باشد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که از جوش و قرمزی پوست رنج می برید باید راهی برای پوشاندن جوش و قرمزی پوست پیدا کنید.از کانسیلر مناسب متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید و لک ها و جوش های صورت را با آن بپوشانید. آی تی.

البته محافظت از پوست در برابر آفتاب و استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. در این سن نیازی به کانسیلرهای کرمی غلیظ ندارید، اما اگر می خواهید لک ها و جوش های صورت خود را بپوشانید، می توانید از پودرهای صورت، مرطوب کننده های حاوی رنگدانه و ضدآفتاب و یک کانسیلر دو منظوره مناسب که لک ها و لک های صورت را نیز از بین می برد، استفاده کنید. جوش ها را به آرامی درمان کنید، استفاده کنید.

2. کرم آرایشی دانشجویی!

اگر در سنی هستید که هنوز جوش های غرور جوانی روی پوست تان نمایان است و دوست دارید آن ها را با پودر و پنکیک بپوشانید و صورت خود را صاف کنید، بهتر از ضد آفتاب برای پوستتان (چرب، خشک و مختلط) است. . ) که کرم پودر دارند. از آنها استفاده کنید، زیرا اکنون با هر کرم پودر یا پنکیکی می توانید پوستی صاف برای آرایش داشته باشید، اما به مرور زمان و تنها در سه چهار سال آینده، پوست شما این زیبایی را از دست می دهد و برای آرامش و پیری زودرس آماده می شود. خیلی زودتر از زمان روی پوست شما ظاهر می شود، بنابراین توصیه می شود تا حد امکان از کرم پودر و پنکیک خودداری کنید و فقط کرم آرایشی خود را به عنوان یک ضد آفتاب خوب انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  مالیات یک خانه ی خالی 100 متری چقدر است ؟

3. چگونه به دانش آموز ریمل بزنیم!

در مورد چشم، در این سنین بهتر است فقط از ریمل، بدون مژه و چندین بار با کشیدن ملایم، فقط روی مژه های بالایی استفاده شود. اگر خط چشم می خواهید، بهتر است یک خط بسیار نازک در پشت چشم ایجاد کنید که به طور طبیعی از چشم به سمت چشم بیرون نیامده است. حتی به این فکر نکنید که زیر چشم خود خط بکشید این اصلا برای محیط های آموزشی انتخاب خوبی نیست.

چند بار به آرامی به صورت افقی و کمی به سمت بالا ریمل بزنید.اگر مژه ها چسبنده هستند بهتر است از برس ریمل مخصوص شانه زدن مژه ها یا سوزن گرد استفاده کنید و آن ها را جدا کنید تا کاملا خشک شوند.برای داشتن حالت طبیعی تری. اگر چشمان خیلی درشتی دارید که ممکن است با خط پشت چشم چندان جالب نباشد، بهتر است با مداد مشکی که داخل چشم می کشید، به چشمانتان حالت بهتری بدهید اما نه خیلی ضخیم و کلفت و سپس به آرامی. ریمل را به صورت افقی روی مژه ها بزنید.

4. چگونه دانش آموز را تحت الشعاع قرار دهیم!

اگر می خواهید از سایه هایی استفاده کنید که توصیه نمی شود (چون برخی از انواع سایه ها چشم ها را کوچکتر نشان می دهند) به جای خط چشم می توانید با مدادهای رنگی خطی پشت چشم به سمت رنگ پوست بسیار مات و ملایم بکشید. که با کمی ریمل چشم ها را زیباتر می کند.و از استفاده از سایه های رنگارنگ که چهره را بسیار زنانه نشان می دهد خودداری کنید. از آرایش غلیظ و سایه های تیره جدا خودداری کنید.

5- حلقه های سیاه دور چشم!

مهم نیست چند سال دارید، در دهه 20 یا 50 سالگی دور چشم‌هایتان حلقه‌های تیره ایجاد می‌شود، در این صورت از مداد چشم استفاده می‌کنید. فراموش نکنید که از کانسیلرهای سبک و سبکی که یکی دو درجه از پوست شما روشن تر هستند استفاده کنید. فقط از یک لایه نازک کانسیلر استفاده کنید و آن را زیاد نزنید زیرا لایه هایی در اطراف چشم ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید  جالب ترین و خلاقانه ترین تبلیغات در ساختمان ها!

6. رنگ موی دانشجویی!

موهای شما با رنگ طبیعی و یکنواختی که دارند جذابیت خاصی دارند و معمولا این دسته موها بیشتر از موهای باز شده مورد پسند همه قرار می گیرد اما گاهی اوقات دختر خانم های ایرانی عجله دارند تا آنها را زیبا کنند و از حالت طبیعی خارج کرده و درست کنند. جبران کنید چون هر چه زودتر موهایتان را رنگ کنید زودتر دچار ریزش و سفیدی می شود و گاهی زیبایی اصلی خود را از دست می دهد پس چه بهتر که به جای تار و تور موهای طبیعی خود را سالم و شاداب نگه دارید.

7. رژگونه دانش آموزی!

یک لایه نازک پودر یا کرم رژگونه صورتی کافی است تا زیبایی و طراوت پوست را چندین برابر کند. بهترین رژگونه ای که برای دختر خانم ها پیشنهاد می شود، علاوه بر لباس های همخوان، صورتی بسیار روشن یا مات یا بژ روشن است که معمولاً ملایم و کم رنگ و در عین حال استایل هستند که با رژلب های هم گروه بهتر می نشینند. به جای رژ لب از رژ لب یا رژ لب مایع استفاده کنید.

برای نکته آخر باید بگوییم که راه حل ساده است. یک روز آرایش را کنار بگذارید؛ البته نه به طور کامل، اما کافی است کمی فونداسیون، ریمل و رژ لب بردارید و با آرایش و ظاهر طبیعی خود همکلاسی های خود را شگفت زده کنید. بدترین حالت یک دختر زمانی اتفاق می افتد که صورتش با لایه ای ضخیم پودر پوشانده شود و ریمل چکه کند. این کار شما را زیبا نمی کند، اما باعث می شود بخندید یا این تصور را به وجود بیاورید که خیلی بزرگتر از آنچه به نظر می رسید هستید.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید