دانشگاه تربت حیدریه و لیتوانی توافق نامه تبادل دانشجو دارند



محمدحسن فاطی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانشگاه تربت حیدریه همچنین چندین استاد لیتوانیایی را برای تدریس در این مرکز آموزش عالی پذیرفته است.

وی گفت: حضور اساتید و دانشجویان چند هفته و گاهی یک ماه است تا از امکانات رفاهی دانشگاه در مقصد برای تکمیل پروژه های تحصیلی خود برخوردار شوند.

رئیس دانشگاه تربت حیدریه تصریح کرد: در قرارداد منعقده بین دو دانشگاه چندین بند وجود دارد که یکی از آنها مربوط به محل اقامت و هزینه های مدرس و دانشجو در دانشگاه میزبان است و بنابراین دانشگاه میزبان باید پوشش دهد. کلیه هزینه ها و هزینه های اساتید و دانشجویان. مهمان ارائه دهید.

فاطی گفت: “با تقویت همکاری بین دانشگاه تربت حیدریه و لیتوانی ، دانشجویان و اساتید می توانند در صورت وجود نقص در اجرای طرح ها و پروژه های تحقیقاتی و تحقیقاتی خود و با فرصت حضور در” یک خارجی ، از دانشگاه طرف قرارداد برای تکمیل پروژه خود استفاده کنند. دانشگاه ، از ایده های علمی سایر نقاط جهان استفاده کنید و از آنها برای توسعه علمی دانشگاه خود استفاده کنید.

مقدمات تاسیس دانشگاه تربت حیدریه با تأسیس دانشکده فنی تربت حیدریه در سال 2005 فراهم شد و این دانشکده در سال 1391 با تأیید شورای توسعه آموزش عالی در وزارت علوم ، تحقیقات و علوم به دانشگاه تبدیل شد. فن آوری.

دانشگاه تربت حیدریه با 40 استاد و 29 استاد در سه سطح کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

مرکز شهر 225000 نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع شده است.

بیشتر بخوانید  شرایط طلاق از جانب دختر باکره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید