دانشگاه الزهرا دانشجوی دکترا می پذیرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، دانشگاه الزهرا برای استفاده از ظرفیت نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاه در داخل و خارج از کشور ، یک دانشجوی فوق دکترا را منصوب کرده است.

متقاضیان واجد شرایط می توانند درخواست های خود را تا تاریخ 6 سپتامبر 2014 به آدرس پست الکترونیکی l.mashhodi@alzahra.ac.ir ارسال کنند.

در مورد پذیرش فوق دکترا این دانشگاه آمده است: داشتن مدرک دکترا مطابق با تحقیقات لازم و استاد میزبان از یکی از دانشگاههای معتبر دولتی داخل یا خارج از کشور ، مورد تأیید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و بیش از سه سال تاریخ فارغ التحصیلی سپری نشده است. (به این دوره طول دوره خدمات عمومی اضافه خواهد شد. همچنین ، اگر تجربه تحقیق و فناوری های مرتبط را دارید ، این مدت می تواند به 5 سال افزایش یابد.)

سایر شرایط پذیرش شامل عدم مشكل در سیستم استخدام خدمت سربازی برای داوطلبان مرد و داشتن صلاحیت عمومی و عدم ممنوعیت قانونی ورود به آموزش عالی است.

همچنین وجود حداقل دو توصیه نامه برای انجام تحقیقات در دوره سرپرستان و مشاوران پایان نامه های دکتری یا کارشناسی ارشد یکی دیگر از شرایط پذیرش است.

برای علوم انسانی نیز داشتن حداقل دو مقاله تحقیقاتی دکتری کامل الزامی است که یکی از آنها در مجلات JCR با نمایه های WOS یا Scopus منتشر شده است.

رشته های اصلی مهندسی و مهندسی ملزم به داشتن حداقل دو مقاله تحقیقاتی دکتری کامل در ژورنال JOS با شاخص WOS هستند.

همچنین گفته شد که داشتن پویایی لازم در طی اتمام دوره دکترا ، مانند انتشار مقالات در مورد تعداد سالهای اتمام ثبت اختراع یا ارتباط با صنعت و یک جامعه معتبر ، می تواند جایگزین مقاله شود.

بیشتر بخوانید  فال قهوه امروز | ته فنجون قهوه‌ات چه خبره؟ | خبرای خوبی در انتظارته! + تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید