دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در المپیاد تحقیقات ملی می درخشند


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی اصفهان ، هر ساله شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد می توانند شانس خود را برای شرکت در یک مسابقه علمی بزرگتر به نام المپیاد علوم دانشجویی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود ، امتحان کنند. دانش آموزان سال 9 دانشگاه صنعتی اصفهان در گروه های مختلف آموزشی ، آنها موفق به کسب بالاترین رتبه ها در این المپیاد شدند.

با اعلام نتایج بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی در سال 1399 در رشته مهندسی شیمی ، به ترتیب دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه فنی اصفهان ، علی سرهوس در رده چهارم ، صفا کوشکی در مقام نهم و دوازدهم امیر محمد نجفی قرار گرفت.

علی فروزاننده در ریاضیات رتبه چهارم و علیرضا کبرانی در گروه آماری در رده هفدهم قرار دارد خانواده این دانشگاه صنعتی اصفهان بود که موفق به کسب رتبه بیست و پنجمین المپیاد علوم دانشجویی کشور شد.

در گروه مهندسی برق علی گانیان موفق به کسب رتبه هفتم شد و در گروه مهندسی مکانیک و مهندسی مکانیک رتبه هشتم توسط آقایان مصطفی یعقوبی و آقای محمد به دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه فنی اصفهان اعطا شد. نیک نژاد

امیرحسین نجفی ، دانشجوی دیگر دانشگاه فنی اصفهان ، در بیست و پنجمین دوره المپیاد علوم دانشجویی کشور نیز در رده ششم گروه مهندسی صنایع قرار گرفت.

به گزارش فارس ، دانشجویانی که می توانند رتبه های برتر المپیاد علوم دانشجویی کشور را کسب کنند ، سهمیه استعداد درخشان دانشگاه ها برای ورود آزمون ورودی آنها تحصیلات عالیه و بورسیه خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید  در روز معلم/پلیس معلم کرمانی مورد حمله قرار گرفت

انتهای پیام / 63086 / ج /


دیدگاهتان را بنویسید