مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند در شهر محل زندگی خود اقامت داشته باشند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مهمان نوازی دانشجویان دانشگاه آزاد

MeetNews دکتر مهران صلواتی ، مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلب رضایت دانشجویان ، ایجاد آرامش ، رفع نگرانی های خانواده و جلوگیری از قاچاق غیر ضروری و جلوگیری از خطرات انتقال ویروس کرونا ، امکانات مهمانی یک ترمی برای دانشجویان شهر محل سکونت برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400.

وی خاطرنشان کرد: به منظور کاهش تردد دانشجویان بین اقامت و تحصیل و تأثیر آن در کنترل ویروس کرونا ، مهمانی نیمساله دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در کلیه مقاطع تحصیلی فقط با شرایط لازم به شهر محل سکونت امکان پذیر است.

صلواتی با اشاره به شرایط لازم برای مهمانی یک ترم برای دانشجویان در شهر محل سکونت ، گفت: با داشتن شرایط عمومی مندرج در قوانین پذیرایی و انتقال دانشجویان ، گرایش دانشجویی در واحد دانشگاهی مقصد ، تأیید تعارض محل اقامت مقصد دانشجو ، رضایت واحد مبدا و مقصد دانشگاه از جمله پیش نیازهای یک کشور یک ترم در شهر محل سکونت برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1401 است.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: واحدهای مبدأ و مقصد دانشگاه موظفند بر اساس مدارک بارگذاری شده در سیستم ، درخواست دانشجو را بررسی کنند. فرایند درخواست دانش آموز Manada را کامنت کنید و تکمیل کنید

صلواتی خاطرنشان کرد: مدارک مورد نیاز یک ترم از مهمان نوازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در کلیه مقاطع تحصیلی تا شهر محل سکونت در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 شامل ارائه مدارک اقامت (سند معتبر مسکن یا اجاره) ) و یک عکس از تمام صفحات شناسه دانش آموز موظف است این مدارک را در سیستم Manada بارگذاری کند.

بیشتر بخوانید  مکرون بار دیگر رئیس جمهور فرانسه شد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *