مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دانشجویان آمریکایی از شر ماسک خلاص می شوند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



دانشگاه میشیگان اعلام کرده است دانشجویانی که واکسن کرونا را واکسینه کرده اند می توانند در ترم آینده بدون ماسک و با فاصله اجتماعی شرکت کنند.

به گزارش ایسنا ، به نقل از املای ، دانشگاه میشیگان در ایالات متحده اعلام کرد دانشجویانی که کاملاً علیه Covid-19 واکسینه شده اند دیگر نیازی به ماسک زدن در سایر پردیس ها و رعایت فاصله اجتماعی ندارند.

بنابراین ، با تغییر روش دانشگاه میشیگان در مورد بیماری همه گیر Covid-19 ، دانشجویان باید واکسن های خود را به دانشگاه ارسال کنند.

مقامات دانشگاه میشیگان می گویند کسانی که واکسینه نشده اند یا اطلاعاتی در مورد واکسیناسیون خود ارائه نکرده اند مجاز به نقض قوانین کرون نیستند و باید فاصله اجتماعی خود را حفظ کرده و همچنان ماسک بزنند.

هنگامی که جامعه دانشگاه میشیگان اطلاعات واکسیناسیون را ارائه می دهد ، آنها ایمیل تأیید یا عدم تأیید را از دانشگاه دریافت می کنند.

مارک شیزل ، رئیس دانشگاه گفت: “ما خوشحالیم که در همه گیری Covid-19 پیشرفت کرده ایم و برداشتن ماسک ها و نادیده گرفتن محرومیت اجتماعی در افراد واکسینه شده یک گام مهم است.” ما حضور فیزیکی دانش آموزان را تجدید می کنیم.

وی گفت: واکسن Covid-19 بی خطر است و ما همه را به واکسیناسیون تشویق می کنیم تا در ترم پاییز بیماری به طور کامل کنترل شود.

در همین حال ، اگر دانشجویان اطلاعات واکسیناسیون خود را به دانشگاه ارسال کنند ، این دانشگاه همچنین جوایز فرهنگی و ورزشی را به آنها پیشنهاد می دهد.

تاکنون واکسیناسیون بیش از 21،400 دانشجو از این دانشگاه تأیید شده است.

بیشتر بخوانید  مسابقات حذفی لیگ قهرمانان اروپا 13 و 14 سپتامبر برگزار می شود

به گزارش ایسنا ، مارک شلسل پیش از این گفته بود که تحصیلات دانشگاهی حضوری در پاییز در سه پردیس از سر گرفته می شود.

علاوه بر کارمندان دانشگاه ، دانشجویان دانشگاه نیز نگران سلامتی خود هستند و تیم های دانشجویی دانشگاه میشیگان 89 پیشنهاد را در شش گروه به دانشگاه ارائه دادند. هدف از این پیشنهادها ، به عنوان بخشی از چالش های Covid-19 ، کمک به دانشجویان در حفظ سلامتی در طول ترم پاییز است.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *