دام 58 هزار تن در هر کیلوگرم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، سید سعید راد با تأکید بر استقبال بی نظیر شهروندان از مراکز عرضه بهداشت حیوانات در عید قربان امسال ، افزود: ما شهروندان استخدام کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط دشوار فعلی معتقدیم که ما در قبال شهروندان و خواسته های آنها مسئولیت داریم ، گفت: مهمترین هدف از اجرای برنامه بهداشتی حیوانات عید سعید فطر جلوگیری از انتقال بیماریهای شایع حیوانات است و انسانها و جلوگیری از آلودگی “این محیط و منظر شهری است و سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نه تنها از اجرای این پروژه سود نمی برد ، بلکه هزینه آن را نیز پرداخت می کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میدان شهرداری تهران با تأکید بر اینکه ارائه خدمات در 3 مکان ثابت برای تأمین حیوانات با حیوانات در طول سال ادامه دارد ، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور مداوم دامپزشکان در این مراکز و پرداخت هزینه اگر تمام یا بخشی از لاشه های حیوانات خریداری شده طبق دستور دامپزشک باید توقیف شود. ما به شهروندان توصیه می کنیم برای تحقق نذورات خود در طول سال به این مراکز مراجعه کنند.

3 نقطه ثابت برای تأمین بهداشتی دام سازمان مدیریت میدان شهرداری تهران در مناطق 4 ، 15 و 18 و ایستگاه های موقت در 12 منطقه دیگر تا ساعت 15:00 فعال هستند. در روز چهارشنبه 20 ژوئیه 1400 و شهروندان آنها می توانند دام مورد نیاز مراکز سرعت را تأیید کنند ، وزن دقیق و تحت نظارت دامپزشکان داشته باشند.

بیشتر بخوانید  سر و وضع عجیب همسر شاهرخ استخری در آرایشگاه! + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید