داشتن وحدت زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران منجر به پیروزی می شود/ تمام ابزارهای دشمن روی میز است



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش سراج24; حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سراج24 با بیان اینکه مردم ایران از دیرباز در جنگ هیبریدی زندگی می کنند، اظهار داشت: دشمن در این جنگ ترکیبی از رسانه، سیاسی، سایبری است. ، روانی، هوشی و … از آن برای تحت تاثیر قرار دادن مردم ایران استفاده کنید و همه گزینه ها را روی میز بگذارید.

وی با اشاره به راهبرد فشار حداکثری خارج از آمریکا و رژیم صهیونیستی بر ایران گفت: در مقابل چنین راهبردی که از سال 2000 در دستور کار آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفت، علاوه بر اقدامات دفاعی در این جنگ ترکیبی، انجام حمله در حوزه سایبری، اطلاعاتی، اقتصادی و غیره ضروری بود. و یک عامل بازدارنده جدی در برابر تهدیدها بود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به یکی از مهم ترین اهداف دشمن که جنگ روایتی است، گفت: دشمن در جنگ روایتی و جنگ شناختی به دنبال تشکیک افکار عمومی ایران و ایجاد فضای غبارآلود سیاسی است تا بتواند فضای سیاسی را با خاک یکسان کند. دستیابی به وحدت و انسجام … کاریکاتور برای شروع انقلاب و وارد شدن به جنگ داخلی با جمهوری اسلامی ایران.

* دشمنی و اتحاد لازم ملت ایران

وی با تاکید بر شناخت دشمن و اهمیت آن، خاطرنشان کرد: شناخت دشمن بسیار مهم است و نباید وحدت در مقابل دشمن از بین برود، باید از همه امکانات استفاده کرد و اقدامات جدی برای مقابله با دشمن انجام داد. حمله دشمن

بیشتر بخوانید  چرا محمدرضا شاه پهلوی مجبور شد سبیل بگذارد؟

کنعانی مقدم گفت: انقلاب قطعا آزمون های خود را دارد و امروز همه ما در گام دوم انقلاب در آزمون قرار داریم. در واقع کسانی هستند که در ظاهر ادعای انقلابی بودن دارند اما در باطن به دنبال همگرایی با دشمن هستند و این آزمایش نشان می دهد.

یک کارشناس سیاسی گفت: کسانی که قدرت تأثیرگذاری بر افکار عمومی دارند باید پا به صحنه بگذارند و دشمن را از صحنه بیرون کنند، سکوت این افراد نشان دهنده عدم شناخت دشمن و بی بصیرت است. یقیناً کسانی که سکوت می کنند با هر توجیهی در کشور متخاصم هستند و در فرهنگ عاشوری راه میانه ای وجود ندارد، در واقع نمی توانند بین جنگ و صلح فاصله بگیرند.

اعتراض مردم را نباید با نفوذ دشمن اشتباه گرفت

وی تصریح کرد: تجربه تاریخی نشان داده است که در این 43 سال حداقل 30 اعتراض مردمی صورت گرفته است که بیشتر آنها به هرج و مرج تبدیل شده است، اما تا زمانی که مردم هستند، دشمن کاری از پیش نمی برد و همه این توطئه ها خنثی می شود. اعتراضات مردم مورد توجه قرار گرفته است اما نباید اجازه داد دشمن وارد این اعتراضات شود و آن را به آشوب تبدیل کند.

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: بازی تیم ملی ایران با ولز نشان داد که وقتی وحدت وجود دارد و اختلافات کنار گذاشته می شود و همه با اراده قوی زیر پرچم ایران مقابل این مراسم می ایستیم و در مقابل هم قرار می گیریم. در امتحانات، پیروزی حتمی است و اگر اتحاد نباشد، شکست خواهد بود.

بیشتر بخوانید  مسافران خواندن | شماره تلفن های مورد نیاز برای سفر / عکس

کنعانی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی تیم ملی ایران مقابل ولز را باید مایه عبرت دانست و بدانید که با چنین اقداماتی می توان دل مردم را شاد کرد، قطعا اتحاد پیروزی را به همراه خواهد داشت و امیدواریم با این اتحاد، تیم آمریکا برنده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید