داشتن مژه های زیبا با چند ترفند آسان


داشتن مژه های زیبا با چند ترفند آسان

داشتن مژه های زیبا با چند ترفند آسان

مژه در تمام طول عمر رشد مي‌كند و هميشه طول آن به اندازه هميشگي مي‌رسد نه بلندتر و نه كوتاه‌تر ولي اگر بخواهيم مي‌توانيم با استفاده از محصولات دارويي و بهداشتي ويژه، مژه را بلندتر كنيم. وقتي يك دانه مژه مي‌افتد هفته‌ها يا حتي‌ ماه‌‌ها ممكن است طول مي‌كشد تا مژه ديگري رشد كند و جاي آن را بگيرد.

برای تقویت مژه هایمان چکار کنیم؟

۱٫ با شانه کوچک مژه ها را شانه بزنید

می توانید شانه های ظریفی پیدا کنید که برای شانه زدن مژه ها باشد. احتمالا هرگز به فکر شانه زدن مژه هایتان نبودید، ولی این یک روش ساده برای رشد آنها است.می توانید این کار را قبل از زدن ریمل انجام دهید.

داشتن مژه های زیبا با چند ترفند آسان

2. حتما آرایش چشم را پاک کنید

مراقبت از چشم به معنی استفاده از پاک کننده و آرایش نیست. شما باید آب زیاد نوشیده و غذاهای غنی از ویتامین A را در برنامه غذایی خود داشته باشید. قبل از خواب همیشه با یک پنبه و لوسیون پاک کننده آرایش چشم را پاک کنید.

3. به مژه هایتان وازلین بزنید

تمام چیزی که نیاز دارید ضربه های سبک وازلین با یک پنبه و یا برس ریمل به مژه قبل از خواب است. این ترفند ساده به پرپشت و بلند شدن مژه کمک می کند. نتیجه آن در طی چند روز مشخص نمی شود ولی اگر مرتب این کار را انجام دهید متوجه تغییر آن خواهید شد.

داشتن مژه های زیبا با چند ترفند آسان

4. استفاده از روغن های طبیعی

روغن های طبیعی نه تنها برای رشد مو جادو می کنند بلکه به بلند شدن مژه ها نیز کمک می کنند. به گزارش پرشین وی می توانید از روغن زیتون، جوجوبا و کرچک حاوی ویتامین ، مواد معدنی و عوامل بلندکننده مو برای مرطوب کردن مژه ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  بوتاکس چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

۵٫ مکمل های ویتامین E را امتحان کنید

ویتامین E به تسریع در رشد مژه کمک می کند. می توانید به صورت خارجی از یک لوسیون ویتامین E استفاده کنید و یا آنها را به صورت قرص و یا طبق نوع تجویز پزشک استفاده کنید.این روش نتایج بهتر و سریع تری خواهد داد.


دیدگاهتان را بنویسید