مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

داستان یک خواب وحشتناک و تعبیر آن!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مردی در حال قدم زدن در جنگل های آفریقا بود که ناگهان صدای وحشتناکی را شنید که مدام نزدیک می شد…


داستان آموزنده / کابوس

وقتی پشت سرش را نگاه کرد، شیر گرسنه ای را دید که با سرعتی باورنکردنی به سمت او می آید، طنابی را دید که از بالا به چاه آویزان شده بود. سریع خود را داخل چاه انداخت و خود را به طناب آویزان کرد.


داستان آموزنده / کابوس

گریه شیر کمی فروکش کرد و مرد نفس عمیقی کشید و متوجه شد که اژدهای بزرگ و درازی با سر بزرگ لحظه شماری می کند تا آن را ببلعد. مرد در فکر این بود که چگونه از دست شیر ​​و اژدها فرار کند که متوجه شد دو موش سفید و سیاه از ته طناب بیرون آمده و خوردند و همزمان طناب را قورت دادند.


داستان آموزنده / کابوس

مرد ترسیده آنقدر طناب را تکان داد که موش ها سقوط کردند، اما موفق نشدند. پس چون نگاه کرد لانه زنبوری را بر دیوار چاه دید و دست آغشته به عسل را لیسید و از شیرینی عسل لذت برد و شروع به خوردن عسل و شیر کرد و اژدها و موش را فراموش کرد. ، که ناگهان از خواب بیدار شد.


داستان آموزنده / کابوس

خواب ناراحت کننده بود و تصمیم گرفت تعبیر خود را بیابد و به عالم تعبیر خواب رفت و آن عالم به او گفت که تعبیر خواب بسیار ساده است:


داستان آموزنده / کابوس

شیری که به دنبال تو آمد ملک الموت بود … چاهی که اژدها در آن بود قبر است … طنابی که آویختی عین زندگی است … و موش های سیاه و سفیدی که طناب را خوردند همانند. روز و شب زندگیت را می گیرند…

بیشتر بخوانید  رئیس هیات مدیره سامسونگ استعفا داد و به زندان محکوم شد !

مرد گفت: شیخ جریان عسل چیست؟ گفت: عزیزم، دنیایی که شادی و سرورش مرگ و حساب و کتاب را فراموش کردی… انشالله از گرفتاری های دنیا پناه می بریم و عاقبت به خیر می کنیم…


داستان آموزنده / کابوس


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *