داستان کوتاه درباره “فضایل امیرالمومنین” در منابع اهل سنت فروخته می شود – اخبار ادبیات و نشریات – اخبار فرهنگی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمتقریباً 10 روز پس از انتشار کتاب “مسیح اسلام” ، این اثر به چاپ پنجم رسید.

مسیح اسلام دومین تلاش علی قهرمانى در انتشار كتاب هاى جمكران است و كتاب قبلی او ، فاطمه علی ، نیز در مدت كوتاهی به تیراژ 23000 نسخه رسید.

کتاب “مسیح اسلام” ، داستان های کوتاه درباره فضایل امیرالمومنین ، در آستانه عید سعید قربان در منابع اهل سنت منتشر شد و در مدت 10 روز چاپ هشتم خود را پشت سر گذاشت. مطالعه و تحقیق در مورد بیش از 300 منبع تاریخی و حدیثی اهل سنت و نگارش کتابی در قالب روایت و با قلم صاف و جذاب برای بیان فضایل مولا الموحدین علی (ع) از ویژگی های این کتاب است. کتابی که در آن هر داستان فضیلت های بی بدیل را از اسدولا الغالب نقل می کند و شور و شعف را مهمان قلب عاشقان مولا علی (ع) می کند.

مسابقه غدیر همچنین با همکاری م Instituteسسه کتابخانه ، انتشارات کتاب جمکران ، خیریه زیارت و انتشارات جمال در ایام غدیر برگزار شد. در این مسابقه ، همراه با جایزه 20 میلیون تومانی ، کتاب “مسیح اسلام” و “قهرمان گدیر” کانون اصلی مسابقه گدیر هستند.

علاقه مندان می توانند با خرید کتابی با 30٪ تخفیف و دریافت کد شرکت در مسابقه و شرکت در مسابقه بزرگ غدیرانه با مجموع جایزه 20 میلیون تومانی به سوالات پاسخ دهند.

علاقه مندان به دریافت کتاب ، کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه می توانند با وب سایت کتاب جمکران به نشانی www.ketabejamkaran.ir تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید  جملات تبریک روز مادر و زن به زبان بختیاری (لری) به مادر و همسر

کتاب ، امام علی (ع) ، غدیر خم |  عید غدیر ،

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید