مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

داستان کهربا چیست؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، محمد باکر کلیباف رئیس مجلس که قرار بود به لامرد و مشهد سفر کند به دلیل بیماری این سفر را لغو کرد. اما بیماری قالی بافی چیست که این سفرها را لغو کرده است؟

داستانی در مورد بیماری قالی بافی

در روزهای اخیر روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: سفر رئیس مجلس شورای اسلامی لامرد به این شهرستان و همچنین سفر به مشهد که قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود، به دلیل اظهارنظر رئیس مجلس لغو شد. بیماری.”

به گزارش روابط عمومی مجلس، سفر کلیباف به شهرستان لامرد برای شرکت در مراسم تکمیل ظرفیت 300 هزار تنی کارخانه آلومینیوم جنوب و همچنین به مشهد برای شرکت در کنگره شهدای غرب مشهد که برای پنجشنبه برنامه ریزی شده است. البته بیماری مولداوی این سفرها را لغو کرد.

بیماری قالی بافی چیست؟

پس از اعلام این خبر، مشاور پارلمانی کلیبافا را بیمار آنفولانزا خواند. مشاور و رئیس هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی پس از قرائت پیام کلیباف با بیان اینکه بیماری کالیباف تاج نیست بلکه آنفولانزا است، اظهار داشت: بیماری کالیباف تاج است و آنفولانزا است.

به گزارش روز چهارشنبه ایسنا، در حالی که بیماری کلیباف و لغو سفر او خبرساز شد. تست کرونا و اومیکرون کالیباف منفی بود، اما پزشکان به اسپیکر فعلی استراحت توصیه کردند.

بیشتر بخوانید  آیا قیمت طلا دوباره رکورد خواهد زد؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *