داستان نبرد در اتوبوس تیمیل


شبنم معنوی: هادی شکوری ، مدافع سابق استقلال ، ذوب آهن و صحین بوشهر در 39 سالگی فاش کرد که 15 سال پیش در تیم ملی تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ برای او چه اتفاقاتی افتاده و هنوز در این باره صحبت نکرده است. شکوری در آستانه حضور در جام جهانی 2006 آلمان بود اما ناگهان همه چیز تغییر کرد و برخلاف سرمربی تیم ملی نام او خط خورد و این بازیکن در آستانه خداحافظی از فوتبال قرار گرفت.

ماجرای اخراج شما از تیم ملی در سال 2006 چه بود که تا امروز نمی خواستید درباره آن صحبت کنید؟

تقریباً همه اعضای تیم می دانند که امسال چه اتفاقی افتاده است. من هرگز نمی خواستم در مورد آن صحبت کنم. من در لیست اعزامی ها بودم ، سرانجام افراد را تغییر دادیم. آنها حتی با من تماس گرفتند و حضور در آخرین تیم را به من تبریک گفتند. حتی مصاحبه هایی از آن زمان وجود دارد.

چه اتفاقی افتاد که نام هادی شکوری از لیست برانکو حذف شد؟

دو نفر از پنج نفری که از مرز عبور کردند با یکدیگر درگیر شدند و آقای دادکان ساعت 11 شب به هتل رسید. همان شب که برانکو لیست نهایی تیم ملی را در برنامه 90 منتشر کرد. آن شب 5 بازیکن خط را از دست دادند به تیم بازگشتند و 5 بازیکن دیگر خط را از دست دادند.

داستان نبرد در اتوبوس تیمیل

آیا رئیس وقت فدراسیون اسامی جدید را تغییر داد؟

به هر حال نمی دانم چه تصمیمی گرفته شد. آقای دادکان سپس به من گفت که هر شرایطی برای سایر بازیکنان فراهم شود ، ما ترکیب ها را بررسی خواهیم کرد. در پایان من و نیکبخت در لیست ذخیره قرار گرفتیم و ستار زارع دو روز قبل از بازی اول مصدوم شد. آقای فرکی از آلمان با من تماس گرفتند و گفتند که کار را سریع انجام دهم و به تیم بپیوندم. حتی به من گفتند ساعت پنج بلیط بگیر و بیا. در حالی که منتظر بودم اصلا خبری نبود و من با فدراسیون تماس گرفتم و هیچ کس جواب نداد و آنها گفتند همه آنها در آلمان هستند! پاسپورت من در فدراسیون بود و من هم نمی توانستم بروم. این تیم همچنین جای محرم نوید کیا را گرفتند که تازه جراحی شده بود و با عصا در سفر بود! در طول فوتبالم اتفاقات زیادی افتاده است ، اما من همیشه سرم را بالا آورده بودم که به جایی متصل نیستم و با توانایی های خودم جلو می روم.

بیشتر بخوانید  پدر خوشتیپ امیر مقاره باعث حیرت همه شد+ تصویر

واکنش برانکو به این اتفاقات چگونه بود؟

برانکو از اینکه خط را از دست دادم ناراحت بود اما او گفت من کاری ندارم و تو را می خواهم. در جام جهانی 1998 اتفاقات زیادی در جریان بود و بازیکنانی در تیم بودند که مورد تأکید مربی بودند. من سه سال در اردوی تیم ملی بودم اما شرایط به گونه ای شد که من واقعاً در سن 22 سالگی مشکلات روحی داشتم و می خواستم فوتبال را کنار بگذارم. نمی دانم فوتبال ما تا کی می خواهد اینگونه ادامه یابد.

پربیننده ترین اخبار خدمات ورزشی:

کوبیاک پس از حمله ایران اعتراف کرد

رقبا از اندازه ورزشکار ایرانی تعجب می کنند

بازیکنی که مجیدی را راحت کرد

253 251

دیدگاهتان را بنویسید