داستان غم انگیز تشنگی هژستان ؛ کم آبی و درد نمکی شورشیان بر روی زخم های مردم + فیلم – اخبار از خوزستان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اهواز، بهار سال 1400 در استان خوزستان با آغاز فصل گرمايش زودهنگام در آن استان همراه بود كه با هشدارهايي درباره خشكسالي و تنش آبي ، از بروز بحران جديد در اين استان خبر داد.

استاندار خوزستان در ماه آوریل از بحران خشکسالی در استان خبر داد ، در حالی که انتصاب وی هنوز خشک نشده بود و بعداً وزارت نیرو نسبت به بحران شدید آب به دلیل کاهش ذخایر آب پشت سدهای استان هشدار داد.

اولین روزهای تابستان 1400 در خوزستان با انتشار تصاویر ناگوار تشنگی اهالی روستا ، خشک شدن زمین های کشاورزی ، تلف شدن دام و تلف شدن آبزیان در تالاب های استان به دلیل نی سنگین. بدون آب

در روزهای تابستان در استان خوزستان ، تصاویر تشنگی مردم این استان قوت گرفته و صدای فعالان محیط زیست ، رسانه ها ، نمایندگان استانها و حتی مسئولان وضعیت موجود به گوش می رسید که برخی از آنها برای اعتراض به خیابان ها آمدند. باز هم مثل همیشه تعدادی از شورشیان از این وضعیت استفاده کردند و به امنیت انسانی روی آوردند.

اکنون مقامات دولتی وعده ارسال کمک ، تجهیزات و اعتبار برای حل بحران خوزستان را داده اند ، اما آنچه خوزستان در شرایط فعلی مشتاق آن است ، مدیری خردمند و معقول است تا مردم مظلوم این استان را دوباره لبخند بزند.

گزارش تصویری تسنیم از بحران خوزستان را مشاهده می کنید.

انتهای پیام / 331 / ت

بیشتر بخوانید  کولبران دوباره شلیک کرد / یک کشته و 5 زخمی در منطقه مرزی بانه

دیدگاهتان را بنویسید