مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

داستان علت مرگ مصطفی کلاته

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ماجرای علت مرگ مصطفی کلاته ماجرای قتل + بیوگرافی بهار ایاری و فیلم آتش زدن مصطفی کلاته و زندگینامه بهار ایاری همسر مصطفی کلاته در ادامه مطلب.

مصطفی که 95 درصد سوختگی داشت کمک گرفت اما همان شب به دلیل شدت سوختگی روی تخت بیمارستانش آتش گرفت. بهاره همسر مصطفی گفت: مصطفی و برادرش از مدت ها پیش با هم دعوا داشتند اما اختلافات آنها برای وقوع این جنایت کافی نبود. وی با اشاره به اینکه همسرش یک رستوران خریده است و به دلیل تاج و بدهی های زیادی مجبور به تعطیل کردن رستوران شده است، تصمیم گرفت به باغ پدرش برود و در آنجا کار کند که برادرش مخالفت کرد و تهدید کرد که اگر بتواند. برو آنجا برو مغازه را آتش بزن که متاسفانه این اتفاق افتاد اما خانواده همسرم هم برای نشان دادن بی گناهی دامادم یک دوربین هارد بیرون آوردند.

یکی از شاهدان آتش سوزی عمدی یکی از شاهدان این آتش سوزی مرگبار گفت: تا جایی که من اطلاع دارم مصطفی بابت خرید و ساخت کافه رستوران مبلغ زیادی بدهکار بوده و توانسته بخشی از بدهی خود را بپردازد. اما به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور شد رستوران را تعطیل کند و بدهکار شده بود، بنابراین تصمیم گرفت مدتی در مغازه پدرش که میوه فروشی است کار کند.

وی افزود: صبح که این حادثه اتفاق افتاد برای خرید به میوه فروشی رفتم و دیدم مصطفی پشت میز نشسته و کارگر مغازه هم در آنجا بود که در حال حاضر مردی با خودروی نیسانی که میوه بار شده بود جلوی مغازه آمد و بدون مقدمه شروع به فحاشی کرد، ابتدا فکر کردم این دعوا بین دو میوه فروش است که می خواهم به این درگیری لفظی پایان دهم. مصطفی چیزی نگفت.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

مرد جوان گفت: پس از مدتی متوجه شدم این مرد برادر مصطفی است و با صدای بلند گفت که اگر پاهایم به سمت مغازه باز شود، خود و مغازه را آتش می زنم. چرا اومدی؟! مرد جوان از کارگرش خواست تا مشتریان را از مغازه خارج کند و وقتی متوجه شدم دعوای خانوادگی رخ داده و دو برادر در حال دعوا هستند از مغازه خارج شدم و شاهد ماجرا بودم.

این مرد ادامه داد: مرد جوانی ظرف بنزین را از قفسه فروشگاه بلند کرد و پلک هایش را تا نیمه پایین انداخت و بنزین مصطفی ریخت و ناگهان آتش سوزی و انفجاری رخ داد که مصطفی در حالی که در آتش بود با کمک مردم سوخت گرفت اتوبوس هایی که با دیدن این صحنه کنار خیابان پارک کردند و با کپسول آتش نشانی شروع به خاموش کردن آتش روی بدن مصطفی کردند اما فایده ای نداشت و شخصی پتوی مسافرتی را به سمت مصطفی پرتاب کرد. و توانستیم آتش را خاموش کنیم. شعله های آتش شدید بود و دست برادر مصطفی سوخته بود که به بیمارستان منتقل شد و شنیدم مصطفی 95 95 درصد و برادرش 12 درصد سوخته اند.

اکتشاف میدانی

بررسی ها نشان می دهد که پرونده در اختیار اداره پنجم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفته و پلیس ویژه بیمارستان برادر مصطف را تحت نظر داشت تا اینکه صبح روز یکشنبه 24 فروردین ماه مرد جوان از بیمارستان مرخص شد و تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. . گفته می شود مرد جوان در اعترافات خود مدعی شده بنزین برای موتور برق در مغازه نگه داشته و زمانی که با برادرش درگیر شده روی او ریخته و بخاری مغازه باعث آتش سوزی مرگبار شده است. و اقدام به قتل کرد و برادری نداشت. بر اساس این گزارش، متهم قتل برادرش پس از تحقیقات اولیه به دلیل سوختگی از ناحیه دست و به دستور بازپرس به زندان منتقل و در بیمارستان زندان تحت مداوا قرار گرفت و تحقیقات در تهران، آگاهی دهم ادامه دارد. اداره پلیس.

بیشتر بخوانید  می توانید برای قطع اینترنت شکایت کنید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *