مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

داستان تلخ یکی از مجروحان تصادف قطار در مشهد درباره تصادف قطار/فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، واژگونی قطار مشهد-یزد صبح امروز تعداد کشته شدگان این حادثه از 20 نفر گذشت و احتمال افزایش نیز وجود دارد آمار مرگ و میر در این حادثه 87 نفر حضور دارند مجروح یکی از آنها دانیال زارع، مهندس کنترل و کنترل کیفیت سازمان غذا و دارو است که به همراه سه نفر از همکارانش در قطار بودند.

ژاره درباره وضعیت جسمانی خود به خبرنگار رکنا گفت: در زمان حادثه روی تخت طبقه دوم بودم و بیدار بودم. بنابراین وقتی متوجه لرزش های شدید قطار شدم، خود را نگه داشتم و آسیب جدی ندیدم، اما شکستگی نداشتم.

چگونگی وقوع حادثه قطار مشهد- یزد از زبان مجروحان

دانیال زارع درباره لحظه تصادف می گوید: از پنجره قطار به بیرون نگاه می کردم. سرعت قطار بسیار زیاد بود و وقتی از کنار جاده به بیل مکانیکی نزدیک شد، راننده قطار نتوانست قطار را کنترل کند. “ما در واگن 3 بودیم که به شدت آسیب دید. وقتی از قطار پیاده شدیم، بدنم هنوز گرم بود و هیچ دردی احساس نمی‌کردم. به این ترتیب به افراد دیگر کمک کردم تا از قطار پیاده شوند.”

جسد یک زن و دو کودک تکه تکه شد

دانیال زارع گفت: “من قربانیان را نمی شناختم. اما در حالی که در محل بودم، اجساد یک زن و دو کودک را دیدم که بیرون کشیده شدند.” یکی یکی بود.”

تسکین خوب بود

زارع گفت: امدادگران خیلی سریع در محل حاضر شدند و فکر می کنم امدادرسانی خوب بود، حدود یک ساعت بعد از حادثه به بیمارستان رسیدیم.

بیشتر بخوانید  سیستان و بلوچستان در انتظار بارندگی سیل‌آسا

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *