داستان باغ وحشتناک یک پیرمرد شصت ساله چیست؟


گرگ پیر کیست؟

تشویق: سیدکلیل سجادپور – اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی مردی 60 ساله معروف به “گرگ پیر” را به اتهام آزار و اذیت کودکان و کشتن وحشیانه یک کودک 11 ساله در مشهد دستگیر کرد.

این مرد که چندین نوه نیز دارد، پسری 11 ساله به نام باخمن 12 است. مرتضی او را به قصد انجام کارهای غیراخلاقی به باغ وحشتناک خود کشاندند، اما زمانی که با مقاومت او مواجه شد، جنایت هولناکی مرتکب شد و کودکی بی گناه را کشت. وی سپس جسد کودک را به کوهپایه ها در چند کیلومتری روستای رباط خاکستری در جاده قدیم نیشابور برد و در آبراهی دفن کرد.

در پی گزارش ناپدید شدن این کودک، گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی با نظارت و فرماندهی مستقیم سرهنگ کارآگاه محمدرضا غلامی ثانی (رئیس واحد جنایی آگاهی جنایی) به تحقیقات از چند شعبه آگاهی و پلیس آگاهی پرداختند. آخرین بار کودک به این موضوع اشاره کرد باغ وحشتناک او رفت! به گزارش خراسان، کارگروه کارآگاهی به سرپرستی سرهنگ سلطانیان (رئیس اداره قتل عمد) تحقیقات گسترده ای را آغاز و با دستور ویژه قاضی احمدی نژاد (بازپرس شعبه 208 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد). ). ) ، مرد شصت ساله ای را دستگیر کرد رمضان او به دام افتاده بود.


گرگ پیر

متهم که در بازجویی های تخصصی مقابل کارآگاه حمیدفر (افسر پرونده) قرار گرفته بود، چند ساعت بیشتر نتوانست به صحبت خود ادامه دهد و در نهایت اذعان داشت که در حین بردن بچه های دیگر با کودک 11 ساله بدرفتاری کرده و او را کشته است. باغ ترسش را کشید. آنچه می خوانید گفتگوی یک ساعته خبرنگار خراسان با پیرمردی شصت ساله معروف به «گرگ پیر» است.

بیشتر بخوانید  محل دفن بازیگر پیشکسوت سینما+عکس

مشخصات یک گرگ پیر


اسم شما چیست؟ رمضانعلی- الف

شما چند سال دارید؟ من متولد 1338 هستم.

چه کار میکنی؟ من الان بازنشسته هستم اما قبلاً در کشتارگاه کار می کردم.

چقدر سواد داری؟ تا کلاس پنجم ابتدایی درس خواندم.


چرا ادامه تحصیل ندادی؟ کلاس هایم بد بود، هیچ علاقه ای به کلاس و تمرین نداشتم، برای همین همیشه از مدرسه فرار می کردم تا فرصتی پیش بیاید، از مدرسه فرار کردم و به کشتارگاه رفتم!
در کودکی در کشتارگاه چه می کردید؟ من زباله ها را می بردم تا یکی دیگر آن را تمیز کند و از این راه پول دربیاورم
من دارم کار میکنم


بعد از مدرسه چه کردی؟ دوباره به همان کشتارگاه رفتم تا اینکه چند سال بعد قرار بود کشتارگاه دیگری در منطقه تپه سلام ساخته شود که بیکار ماندم و رفتم دنبال دانشجوی اتوبوس بین شهری. مدتی در اتوبوس دانش آموز بودم تا اینکه دوباره مسلخ شروع شد و دیگر سر کارم برنگشتم!


گرگ پیر خود قربانی کودک آزاری شد!


در جلسات گفتی قربانی آزار و اذیت شدی! حقیقت این است که؟ آره! وقتی کمتر از 15 سال داشتم به کارخانه روغن نباتی پدرم رفتم، آنجا مرد جوانی مسئول ماشین آلات سنگین بود که مرا فریب داد و ماشین‌ها را کشید و به زور…


برای همین می خواستی از بچه ها انتقام بگیری؟ نه! ولی نمیدونم چرا این کارای زشت رو انجام دادم واقعا عصبانی بودم!
بچه هایی که بهشون خیانت کردی کجا بردی؟ بعد از بازنشستگی در خانه حوصله ام سر رفت و برای تفریح ​​خودم یک زمین 300 متری در روستای بهار خریدم و نهال کاشتم و استخری برای ساخت باغچه کاشتم! بچه ها را به همان باغ بردم و …

بیشتر بخوانید  قیمت لیر ترکیه در بازار امروز پنجشنبه 29 آذر ساعت 14 است.

گرگ پیر


تا حالا به چند تا بچه خیانت کردی؟ شاید 2 نفر!

اما یکی از بچه ها مدعی شد که شما حداقل 15 بار با او بدرفتاری کرده اید؟ آره! راست میگه شاید 10 بار بردمش باغم و اذیتش کردم!


چطور شد که بچه ها را به باغ بردید؟ به بهانه ساندویچ سگی برای حفاظت از باغ بیاورید یا با پول!


یعنی چقدر پول دادی؟ هر بار 10000 تومان دادم!


شما یک سرباز هستید نه! هنوز سال جنگ را تمام نکرده بودم که پدرم بر اثر تنگی نفس فوت کرد و من سرپرست مادرم شدم و کارت آزادی گرفتم!


چند ساله بودی که ازدواج کردی؟ من در آن زمان 20 سال بیشتر نداشتم. یکی از شاگردانم در کشتارگاه، در راه خانه، خواهری داشت که دیدم در حیاط باز می شود و ازدواج می کند.


چند تا بچه داری؟ پنج فرزند دارم، سه دختر و دو پسر.

آیا همه آنها ازدواج کرده اند؟ آره! فقط آخرین دخترم نامزد است و تمام جهیزیه اش را برای رفتن به خانه آماده کرده ام، خوشبختانه این اتفاق افتاد.

نوه داری؟ آره! من هفت هشت نوه دارم!


آیا هنوز هم چنین بدی هایی می کنید؟ نمیدونم تو یه لحظه دیوونه اومدم نفهمیدم چی شد!


چرا مرتکب جنایت شدی؟ وقتی مرتضی به من گفت به پدرم بگو خیلی ترسیدم و هلش دادم تا لبه استخر بزند و بیهوش شد دیگر چیزی نفهمیدم کمربند را از روی شلوارش برداشتم و حدود پنج دقیقه گردنش را فشار دادم. کی مرد!

بیشتر بخوانید  سری دوم اس ام اس تیکه دار


از کی تا حالا کار بد کردی؟ حدود شش ماه پیش!


الان پشیمونی؟ خیلی متاسفم! آبروی من رفت!


فکر می کنید اگر خانواده تان بفهمند چه احساسی خواهند داشت؟ امیدوارم هیچوقت نفهمند چه کار کردم!


اگر آنها را ملاقات کنید چه می کنید؟ از شرم فقط سرم را پایین می اندازم، کار دیگری نمی توانم بکنم!


آیا همسرتان در اعمالی علیه شما نقش داشته است؟ نه! او از این حوادث چیزی نمی دانست.


دیدگاهتان را بنویسید