مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

داستانی جنجالی از رابطه نخست وزیر لبنان با مدل آفریقایی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نخست وزیر لبنان و مدل آفریقایی

تشویق کننده: نیویورک تایمز گزارش داد که نخست وزیر لبنان 16 میلیون دلار به مدل ها در آفریقای جنوبی پرداخت کرده و سال ها رابطه عاطفی بین آنها وجود دارد.

به گزارش ایسنا، نیویورک تایمز در گزارش خود نوشت: سعد حریری، نخست وزیر لبنان در آن زمان، هیچ کارکرد و وظیفه رسمی نداشت و مرتکب تخلف قانونی نشد، اما جزئیات رابطه ادعایی با این دختر دشوار است. وضعیت لبنان در بحران است، امور مالی مدت هاست به بیرون درز کرده است.

به نوشته این روزنامه، سعد حریری در ماه می 2013 پس از ملاقات آنها در یک استراحتگاه مجلل در سیشل، اولین مبلغ را به کندیس ون در ماروه (در آن زمان 20 ساله) پرداخت کرد.

بنا به گزارش ها، دیر مروی در تبلیغات نوشیدنی انرژی زا و لباس شنا ظاهر شد. در آن زمان درآمد سالانه او از 5400 دلار فراتر نمی رفت اما در ماه آوریل 15 میلیون و 299 هزار و 965 دلار از بانک لبنان به حساب این دختر واریز شد.

هدیه نخست وزیر لبنان به مدل آفریقایی به ارزش 16 میلیون دلار

رابطه مدل آفریقایی و نخست وزیر لبنان

مدل آفریقایی گفت که این پول یک هدیه است و طبق قوانین آفریقای جنوبی مشمول مالیات نیست.

او در دادگاه بعدی گفت که سعد حریری این پول را بدون هیچ قید و شرطی به او داده است.

به گزارش نیویورک تایمز، پیامی که دیر مروی از طریق ایمیل برای حریری ارسال کرده، شامل مشخصات حساب بانکی انتقال پول با عبارت «دوستت دارم سعد» بود.

به نوشته این روزنامه، در نقل و انتقالات پول دیر مروی در فاصله زمانی نخست وزیری سعد لحاظ نشده است، بلکه اشاره به زمانی است که وی رهبری حزب سیاسی جنبش آینده را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید  دل نوشته های عاشقانه و احساسی و خاص

حریری در زمان اولین سپرده خود در سال 2013، 43 سال داشت و دختر 20 ساله بود.

طبق اسناد دادگاه، دیر مروی در باشگاه پلانتیون در سیشل کار می کرد، جایی که بیشتر ثروتمندان جهان به آنجا سفر می کردند.

بر اساس این اسناد، مروی در سال 2012 چهار روز را در تفرجگاه گذرانده و به آنجا سفرهای زیادی کرده و پس از یکی از سفرها، این دختر یک خودروی آئودی R8 اسپایدر و یک گوشی جدید خریداری کرده و یک خودروی لندرور نیز گرفته است. ایواک برای هدیه قیمت دو ماشین بیش از 250000 دلار بود.

هنگامی که بازرسان دولتی از نماینده بانک در مورد منبع سپرده 15 میلیون دلاری پرسیدند، او پاسخ داد که شخصی که این پول را واریز کرده است، رابطه نزدیکی با گیرنده دارد و هر دو در سیشل هستند.

این دختر خانه جدیدی به ارزش بیش از 10 میلیون دلار در آفریقای جنوبی خرید. مقامات در آفریقای جنوبی تحقیقاتی را در مورد حواله ها آغاز کرده اند. حریری یک میلیون دلار دیگر برای پرداخت هزینه های دادگاه به دختر داد، گویی دیر مروی علیه مقامات آفریقای جنوبی شکایت کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز شب گذشته در شبکه های اجتماعی لبنان گزارش داد که این خبر بسیار جنجالی شده است زیرا لبنان با شرایط سخت اقتصادی دست و پنجه نرم می کند، حتی شبکه آینده متصل به حریری نیز بسته شده و حقوق کارمندان آن پرداخت نشده است.

دعوت از نیویورک تایمز برای تماس با مدل بی فایده بود، اما وکلای او از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کردند.

بیشتر بخوانید  جشن تولد شبنم قلی خانی با حضور علیرضا فغانی + تصاویر

نیویورک تایمز همچنین فاش کرد که دفتر اطلاعات هری به سوالات مربوط به رابطه او با مدل پاسخ نداده است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *