دارایی های بوشهر می تواند یک کشور را متحول کند


به گزارش فارس از بوشهر ، عبدالکریم جمیری دوشنبه شب در جلسه ای با اعضای اتاق بازرگانی بوشهر اظهار داشت: “دولت جدید با رویکرد دیگری برای خدمت به مردم در حال شکل گیری است و امیدوارم تغییرات اساسی برای منافع ایجاد شود. از افرادی که فداکاری کرده اند. و آنها هشت سال را فدا کردند. “بخور

نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دلم ج مجلس وی اظهار داشت: اگرچه آنها مشکلات زیادی را متحمل شده اند ، اما مردم بار دیگر با حضور پرشور و هوشمندانه خود در انتخابات کارمندان را شرمنده کرده اند ؛ “برای ارزیابی این افراد ، دولت مردم باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به ویژه در زمینه اقتصادی انجام دهد.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در این سالها موضوع را مطرح کرده اند. تولید و اشتغال آنها تأکید کردند که متأسفانه شرایط سختی برای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ایجاد شده است.

این نماینده با اشاره به ظرفیت تولید بوشهر اذعان داشت: استان ما در زمینه تولید حرف های زیادی برای گفتن دارد و معتقدم دیگران هر کاری انجام می دهند ، در بوشهر همه با هم داریم. “

جمیری گفت: هر یک از دارایی های ما در استان بوشهر در زمینه تولید می تواند نه یک استان بلکه یک کشور را متحول کند اما متأسفانه ما از این ظرفیت به درستی استفاده نکردیم و طبیعی است که بیشتر آن به بد اداره شدن برمی گردد. “

نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمینه حاکمیت ، ما نتوانسته ایم از همه توانایی ها به خوبی استفاده کنیم و زمینه را برای برنامه ریزی بخش خصوصی فراهم کنیم ، در جامعه ای که خصوصی با استفاده از تمام فرصت های مادی ، معنوی و با استعداد خود ، بخش ممکن است ظهور نکند. “و اگر این اتفاق بیفتد ، موفقیت چشمگیری در ایجاد ارزش افزوده ، اشتغال ، رونق صادرات و ورود ارز به کشور حاصل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید  آغاز عملیات اجرایی پروژه باند دوم محور لامرد

رئیس مجلس نمایندگان استان بوچر گفت: مسائل و مشکلات مردم باید طبقه بندی ، نظام مند و با کاربردهای تحلیلی باشد تا مشکلی که در استان حل نشود ، حل نشود. که پیگیری در وزارتخانه ها.

وی اظهار داشت: اگر نگاهی به اقتصاد و بندر بوشهر بیندازیم ، این بدان معناست كه كشور شروع به كار كرده است ، درست است كه بوشهر در مقایسه با سایر استانها مساحت و جمعیت كوچكی دارد اما كارآیی آن برای كشور بسیار زیاد است زیرا منابع ، مخازن و معادن در این استان جبهه اقتصادی و دفاعی کشور است.

جمیری با اشاره به لزوم تعیین مدیران م effectiveثر و جهادی برای ایجاد تحول و رونق اقتصادی در دولت آینده ، اظهار داشت: به دلیل مهربانی و بزرگی این افراد ، باید یک استاندار قدرتمند از همه نظر در استان بوشهر بدون سلیقه سیاسی انتخاب شود. در نظر گرفته شده اند. “اگر بوشهر استاندار قدرتمندی داشته باشد ، بیش از یک وزیر می تواند برنامه ای برای کشور ایجاد کند.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید