دادگستری باید با مافیای حاکم برخورد جدی کند – اردبیل نیوز – اخبار استانهای تسنیم


حجت الاسلام سید کاظم موسوی در مصاحبه با خبرنگار تسنیم اردبیل وی گفت: انتصاب حجت الاسلام اژه ای به عنوان رئیس قوه قضاییه ادامه تحول بزرگ مبارزه با فساد در کشور خواهد بود و نقطه عطفی در حل پرونده های بسیار مهم تلقی می شود.

وی اظهار داشت: در دسترس بودن احكام انقلابی و اقدامات لازم و كافی برای مقابله با مفاسد اقتصادی ، گمانه زنی ها و قاچاق در كشور از اولویت های اصلی برای بهبود سیستم اجرای قانون است كه باید مورد توجه قرار گیرد ، زیرا مردم انتظار دارند عدالت از دادگستری. “”

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی بزرگان ادامه داد: مبارزه با رانت و فساد و مبارزه با مافیا و بازرگانان یک مسئله اساسی و مهم است ، زیرا در این زمینه معیشت مردم و تأمین کالاهای اساسی با مشکلات عمده و جلوگیری از فعالیت. “برندگان بیش از هر چیز دیگری مهم هستند.

موسوی اظهار داشت: مجلس و قوه قضائیه انتظار دارند از فرار مالیاتی جلوگیری کرده و اختلافات طبقاتی را حل و فصل کنند ، زیرا برخی افراد به دلیل بدست آوردن املاک به دام افتاده اند و برخی نیز برای معیشت خود با مشکل روبرو هستند.

وی افزود: قوه قضائیه باید به گونه ای به مشکلات رسیدگی کند که نتایج آن برای مردم ملموس باشد و مردم از وضعیت موجود شکایت نکنند.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس یازدهم ادامه داد: مجلس به همراه دادگستری برای تسهیل رسیدگی به پرونده های عمومی و شکایات اعلام آمادگی می کند و از تلاش های خود برای برقراری عدالت دریغ نمی کند.

بیشتر بخوانید  فرهای نان نیز در اخبار یزد داغ شد - اخبار یزد - اخبار استانهای تسنیم

انتهای پیام / 144 / ح

دیدگاهتان را بنویسید