دادگاه مادرید یوفا را از مجازات بارسلونا ، یوونتوس و رئال مادرید منع کرد / بیانیه جدید شورشیان اروپایی برای سوپرلیگ – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمدادگاه مادرید که توسط سه باشگاه رئال مادرید ، یوونتوس و بارسلونا محاکمه شد ، به نفع آنها رای داد.

اتحادیه فوتبال اروپا (EFA) تهدید کرد که سه باشگاه دیگر در پروژه سوپرلیگ اروپا را تحریم خواهد کرد و پس از آن آنها از هیئت حاکمه فوتبال اروپا شکایت کردند. این روند منجر به تعلیق موقت پرونده انضباطی یوفا شد ، اما اکنون دادگاهی در مادرید تصمیم گرفته است که این پرونده نه به طور موقت ، بلکه به طور دائمی خاتمه یابد و یوفا نباید مجازات شود. نه مقابل یووه ، رئال و بارسا.

پروژه لیگ اروپا برنامه ای برای ایجاد یک تورنمنت با بهترین باشگاه های فوتبال اروپایی بود ، در ابتدا با 12 باشگاه برتر قاره سبز ، شامل شش تیم از لیگ برتر (آرسنال ، چلسی ، تاتنهام ، منچستریونایتد ، منچسترسیتی و لیورپول) ) ، سه تیم ایتالیایی (میلان ، اینتر و یوونتوس) و سه تیم اسپانیایی (رئال مادرید ، بارسلونا و اتلتیکو مادرید) شروع کردند ، اما به محض مواجه شدن با تهدیدهای یوفا ، 6 تیم لیگ برتر به همراه میلان ، اینتر و اتلتیکو مادرید کنار رفتند ، اما سه تیم یوونتوس علیرغم همه هشدارهای یوفا ، رئال مادرید و بارسلونا بر قانونی بودن درخواست خود تاکید کردند. حکم دادگاه مادرید اکنون این سه باشگاه را برای اجرای پروژه خود مصمم تر کرده است.

در این رابطه ، سه باشگاه با صدور بیانیه ای مشترک از تصمیم دادگاه مادرید استقبال و ابراز رضایت کردند که در آن آمده است: این امر می تواند منجر به جریمه باشگاه یا مجازات های دیگر شود. این پرونده در دیوان عدالت اروپا در لوکزامبورگ رسیدگی می شود ، که تسلط یوفا در فوتبال اروپا را مورد بررسی قرار می دهد. باشگاه های شرکت کننده در مسابقات اروپایی حق دارند مسابقات خود را برگزار کنند. خوشحالیم که می توانیم بدون تهدیدهای مداوم یوفا به جلو حرکت کنیم و هدف ما این است که به توسعه سازنده و تعاملی پروژه سوپرلیگ ادامه دهیم ، همیشه با کمک همه ذینفعان فوتبال ، هواداران ، بازیکنان ، مربیان ، باشگاه ها ، لیگ ها. و سطح بین المللی ما آگاه هستیم که عناصر پیشنهاد ما باید بازنگری شود و البته از طریق گفتمان و اجماع بهبود یابد. با این حال ، ما به موفقیت این پروژه اطمینان داریم و همیشه از قوانین اتحادیه اروپا پیروی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  جزئیات نشست صنف طلا و جواهر تهران با رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور + عکس

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید